پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در حال حاضر همه ما سربازان جبهه سلامت هستیم/ تا ریشه‌کنی این ویروس در میدان مبارزه خواهیم بود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:سردار عبدالله ملکی ظهر شنبه در جلسه شورای پیشکسوتان نیروهای مسلح استان مازندران با موضوع مقابله با ویروس «کرونا» شرایط بحران «کرونا» را یک امتحان الهی برشمرد و با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های استان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، اظهار داشت: همچنین پیشکسوتان دفاع مقدس بر حسب تکلیف الهی به میدان آمدند و تاکنون کمک‌های زیادی از سوی این عزیزان در اختیار مردم قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به ابلاغ مقام معظم رهبری به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ سازمان پیشکسوتان بنیاد حفظ آثار به استان‌ها این جلسه تشکیل شده است.

ملکی ضمن برشمردن اهداف جلسه عنوان کرد: اولویت کمک به پیشکسوتانی است که دچار مشکل تنفسی هستند و تهیه ماسک و دستکش برای آنها ضرورت دارد.

این مسئول بر لزوم شناسایی و تهیه لیست پزشکان، پرستاران و امدادگران پیشکسوت دفاع مقدس تأکید کرد و با بیان اینکه این افراد باید برای کمک به مردم، گروه بندی شوند، افزود: در این راستا نیازمند بسیج همگانی این عزیزان برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده هستیم.

این مسئول همچنین از تهیه و ارسال لیست پزشکان و پرستاران پیشکسوت سپاه استان خبر داد و گفت: در گام اول امروز نسبت به ارسال این اسامی به تهران اقدامات لازم انجام شده است.

وی از همکاری ویژه و خودجوش هیئت محبان حضرت زینب (س) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در تهیه ماسک و موادضدعفونی کننده خبر داد و با اشاره به توزیع دو هزار عدد مواد ضدعفونی کننده توسط این هیئت گفت: هم اکنون نیز پنج هزار عدد ماسک آماده توزیع بین مردم، پیشکسوتان و دانشگاه علوم پزشکی است.

این مسئول از همکاری ویژه این اداره کل با دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این اداره کل پس از ابلاغ بنیاد حفظ آثار، آمادگی کامل کارکنان و پیشکسوتان نیروهای مسلح را برای مبارزه با ویروس «کرونا» به ستاد ملی مبارزه با «کرونا» در استانداری و دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد.

ملکی با بیان اینکه کارکنان این اداره کل در اقدام خودجوش به تهیه مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش پرداختند و به کمک مردم رفتند، ادامه داد: همچنین همکاران ما به صورت داوطلبانه در بیمارستان‌ها حضور یافته و مشغول خدمت رسانی به جامعه پزشکی و بیماران هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین از اقدام خودجوش مسئولین دفاتر حفظ آثار در مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: خادمین شهدای گمنام نیز از ابتدای شیوع این ویروس منحوس به خدمت مردم و بیماران رفتند.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر همه ما سربازان جبهه سلامت هستیم، ابراز امیدواری کرد تا ریشه کنی این ویروس منحوس در میدان مبارزه خواهیم بود و تلاش‌ها در این مسیر ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.