پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درگیری منجر به قتل در آمل / قاتل دستگیر شد

0

علی قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از وقوع یک فقره قتل شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: درگیری شخصی بین دو مرد ۲۱ و ۵۳ ساله رخ داد که در این درگیری جوان ۲۱ ساله با ضربات چاقو جان باخت.

وی گفت:  در پی اعلام مرکز فوریتی پلیس مبنی بر وقوع نزاع و درگیری با سلاح سرد بین دو همسایه در شهرستان آمل، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع اعزام شدند.

قیصری افزود: ماموران پلیس با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات میدانی دریافتند که مرد همسایه ۵۳ ساله با یکی از همسایگان خود درگیر و این جوان ۲۱ ساله را از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار داد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه جوان مضروب پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارده فوت کرد، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل با دریافت مشخصات قاتل، بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

قیصری با اشاره به اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند قاتل را دستگیر کنند،گفت:متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ارتکاب قتل اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 /۳۱۴۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.