پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درمان بیمار کرونایی با 95 درصد درگیری ریه در بابل/ ایلیا با پدر به خانه رفت + فیلم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شرایط این روزهای کشور و استان مازندران از لحاظ  بیماری کرونا بحرانی است و روزانه تعداد زیادی از هموطنانمان بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند.

اما در میان این خبرهای ناخوشایند از مرگ و میر بیماران کرونایی خبری خوشحال‌کننده از درمان بیمار کرونایی در بیمارستان روحانی شهرستان بابل به گوش می‌رسد که امید را در دل افرادی که این خبر را می‌شوند زنده می‌کند.

خبر این است، بیمار کرونایی با ۹۵ درصد درگیری ریه در بیمارستان روحانی بابل درمان و ترخیص شد، این بیمار که در روزهای اول بستری، اصلا شرایط مساعدی نداشت و حتی تا مرز لوله‌گذاری هم پیش رفته بود با تلاش فرشتگان سلامت و دعای مردم در بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل درمان و با حال عمومی خوب ترخیص شد.

چند روز پیش نیز فیلمی از این بیمار در فضای مجازی منتشر شده بود که در فیلم، بیمار با حال نامساعد فرزند تازه به دنیا آمده‌اش به نام ” ایلیا ” را به صورت تصویری می‌بیند که بسیار برای افرادی که این صحنه را می‌دیدند متاثر کننده بود، این پدر بعد از ۱۴ سال چشم انتظاری صاحب فرزند شده بود که در هنگام به دنیا آمدن فرزندش با حال عمومی نامساعد در بیمارستان بستری بود و بی‌قراری می‌کرد، حال با شکست دادن کرونا و با حال خوب به دیدار فرزندش رفته است.

به امید بهبودی و سلامتی همه بیماران کرونایی.

 /۸۶۰۴۱/ج/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.