پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دانشجویان و جامعه ورزشی برای حضور حداکثری در انتخابات مشارکت کنند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که موفق به کسب نایب قهرمان مسابقات بین المللی مچ اندازی مستریونیورس ۲۰۲۴ شد خواستار حضور حداکثری جامه ورزشی و دانشجویان در انتخابات پیشرو شد.

سپهر آرش دانشجوی مقطع کارشناسی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مسابقات بین المللی مچ اندازی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران که از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، نایب قهرمان شد و افتخاری دیگر برای این دانشگاه رقم زد.

وی در روز پایانی مسابقات در بخش دست راست موفق شد نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب و حکم قهرمانی را دریافت کسب کند.

 سپهر آرش دانشجوی مقطع کارشناسی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که در بخش پارا ایستاده ۶۵+ دست راست شرکت کرده بود، توانست نایب قهرمان این دوره از مسابقات بین‌المللی شود و حکم قهرمانی را از آن خود کند.

این دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اهمیت حضور فعال دانشجویان در عرصه‌های مختلف گفت: انتخابات یعنی نشان دادن اقتدار کشور و این اقتدار مگر با حضور همه اقشار ملت بخصوص اقشار تاثیرگذار امکان پذیر نیست.

سپهرآرش در اهمیت حضور دانشجویان بعنوان نسل جوان در پای صندوق‌های رای یادآور شد: حضور ما در انتخابات نشان می‌دهد که نظام اسلامی هنوز از پشتوانه و حمایت نسل جوان برخوردار است زیرا حضور ما این معنی را به تمام دنیا مخابره می‌کند که مردم حامی نظامی که در حال حاضر است هستند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.