پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدمات ارزشمند بسیج در مهار کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قربانعلی ولی‌زاده در آئین تجلیل از برگزیدگان بسیج ادارات در هفته دولت اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی تا به حال بسیجیان خدمات ارزنده‌ای داشته‌اند و این خدمات ارزشمند را می‌توان حضور موثر بسیجیان در قالب طرح‌های شهید سلیمانی و جهاد سازندگی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بسیج به‌عنوان فرصت اجتماعی بی‌نظیر، نقش مهمی در تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دارد گفت: هدف‌های امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج، استفاده از ظرفیت اقشار مختلف جامعه در انقلاب اسلامی بود و شاهد نقش آفرینی بسیج در دفاع مقدس بودیم و پس از آن نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری، در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سازندگی فعال است.

فرماندار بابل تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات در دنیای امروز، ترویج تفکر بسیجی مبتنی بر دستورات اسلامی است، این نهاد در همه میدان‌ها حضوری شاخص داشته است و باید از تلاش‌های بسیجیان و نیروهای داوطلب در کنترل همه‌گیری بیماری کرونا قدردانی کنیم.

 

* بسیج بازوی توانمند سازندگی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل در این جلسه ضمن اشاره به ماندگاری دو شهید دولت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این دو شهید از سرمایه‌های ماندگار انقلاب اسلامی هستند که برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند و رمز ماندگاری این دو شهید ساده زیستن و اخلاص در عمل بوده است.

رمضانی بیان کرد: این تفکر امام خمینی(ره) بود که در قالب بسیج شکل گرفت و بعد مقام معظم رهبری به شایستگی آن را حفظ کردند تا با بسترسازی مناسب به منظور حضور سازمان یافته و موثر در عرصه‌های مهم نظام بسیج در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باشد.

وی استفاده از نیروهای متخصص بسیجی آموزش دیده در قالب طرح شهید سلیمانی برای راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: امید داریم که اجرای این طرح نیز مانند دیگر کاره‌های شایسته بسیج در صحنه‌های مختلف ریشه کنی کرونا و همچنین راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه در این شهرستان در کاهش و ریشه‌کنی این بیماری موثر واقع شود.

 /۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.