پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خانه‌ مددجویان سیل‌زده مازندرانی تا پایان امسال تحویل می‌شود

0

ناصر اسکندری روز پنجشنبه در آئین افتتاح سه واحد مسکونی روستای رکن کلا شهرستان سیمرغ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال ۷۷ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تخریب شد که از این تعداد ۲۵ واحد مربوط به مددجویان شهرستان سیمرغ بوده است .

وی با اعلام اینکه ۴۲ واحد مسکونی تاکنون تکمیل و تحویل مددجویان شده است، وعده داد که بقیه واحدها تا پایان امسال با همت خیرین ، کمیته امداد ، آستان قدس و بسیج سازندگی تکمیل و تحویل شود .

قائم مقام کمیته امداد مازندران تعداد واحدهای تخریبی مددجویان این نهاد در شهرستان سیمرغ را ۲۵ واحد اعلام کرد و افزود: در شهرستان سمیرغ تاکنون ۱۳ واحد تکمیل و تحویل شد.

اسکندری آمار واحدهای ترمیمی مددجویان مازندران را هم ۴۱۹ باب اعلام کرد و گفت که ۴۶ واحد از این تعداد متعلق به مددجویان سیمرغی بوده است که تعمیرات آن تمام و تحویل شد.

وی افزود: در جریان سیلاب فروردین ماه امسال در مجموع کمیته امداد ۳۵ میلیارد ریال به مددجویان کمک کرد که از  این مبلغ ۹ میلیارد ریال مربوط به شهرستان سیمرغ بوده است.

او ادامه داد: در استان مازندران یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لوازم خانگی به مددجویان سیل زده تحویل شد که از این مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان سهم شهرستان سیمرغ بوده است .

قائم مقام کمیته امداد مازندران یکی از الزامات کمیته امداد را ساخت مسکن اعلام کرد و گفت که از ۱۴۰ واحد مسکونی ۱۲۵ واحد در مرحله ساخت است .

در استان مازندران ۱۳۵ هزار نفر در قالب ۷۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند و ماهانه حدود ۱۵ ملیارد تومان مستمری به این افراد پرداخت می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.