پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت آیت الله زمانی کیاسری از سرشناس ترین کاندیدای زن مجلس

آیت اله حاج شیخ مهدی زمانی کیاسری با اشاره اینکه از زمان اعلام حضور خانم دکتر زمانی برای انتخابات مجلس،گروههای مختلف شهروندان ساروی به اینجانب مراجعه نموده و خواستار اعلام حمایت همه جانبه از ایشان شدند گفت:یقین دارم خانم دکتر زمانی درست حرکت می کند و ….

2

 

پایگاه خبری چهاردانگه: دکتر عالیه زمانی کیاسری ،کاندیدای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با حضور در بیت شریف حضرت آیت اله حاج شیخ مهدی زمانی کیاسری،از روحانیون سرشناس استان و امام جماعت مسجد امام حسین«ع» ساری با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

 

۵۳۰۳۹۰۵۰۲۶۰۸۶۹

 

در این دیدار پس از ارائه گزارش خانم دکتر زمانی در خصوص علت ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و چگونگی تبلیغات انتخاباتی،آیت اله زمانی کیاسری در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور خانم دکتر زمانی در عرصه انتخابات گفت:خانم دکتر زمانی  انسانی شجاع،باهوش،صدیق،متدین و دارای انگیزه وافر خدمت رسانی به مردم است.

 

وی سپس با اشاره به ویژگیهای یک نماینده خوب برای مردم گفت: نماینده خوب کسی است که آگاه به مسائل زمان و مکان و نیاز واقعی حوزه انتخابیه خود باشد.آیت اله زمانی تصریح کرد:نماینده اصلح باید زبان گویای مردم باشد و در پیگیری مطالبات آنان ترسی به خود راه ندهد.

 

وی گفت: شجاعت وآگاهی از مقتضیات زمان و مکان در حقیقت از ویژگیهای بارز یک نماینده است.

 

وی با اشاره اینکه از زمان اعلام  حضور خانم دکتر زمانی برای انتخابات مجلس،گروههای مختلف شهروندان ساروی به اینجانب مراجعه نموده و خواستار اعلام حمایت همه جانبه از ایشان شدند گفت:یقین دارم خانم دکتر زمانی درست حرکت می کند و شک ندارم. او هم باهوش است و هم آگاه است و به درستی می داند که کشور چه نیاز دارد،استان چه نیاز دارد و شهرستان او چه نیازی دارد.

 

وی تصریح کرد:خانم دکتر زمانی در مدیریتهای گذشته خود نشان داده است که در دفاع از حقوق مشروع مردم و صیانت از بیت المال با کسی مسامحه نخواهد کرد .وی افزود:امیدوارم لطف خداوند شامل حال ما و ایشان شود و اگر چنین شود مطمئن هستم ایشان در مجلس خواهند بود.

 

2 نظرات
  1. اتابک می گوید

    بادرود. خانم دکتر زمانی چه نسبتی با اقای زمانی دارد . خداکنه لطف خداشامل حال مردم مظلوم و ورنج دیده منطقه چهاردانگه شود وکسی وارد مجلس شود که بتواند درحیطه وظیفه ای که یک نماینده دارد بتواند زره ای ازمشکلات مردم چهاردانگه را رفع نماید

  2. همین جایی ام می گوید

    آقای زمانی دایی خانم دکتر زمانی می باشند
    ان شالله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.