پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حفظ قرآن، ۸ زندانی مازندرانی را به آغوش گرم خانواده بازگرداند

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: این نهاد در استان هزار و ۲۵۰ خانواده زندانی را  حمایت می‌کند که از تمامی خدمات امداد بهره‌مند هستند.

وی افزود: در مراسم هفتم شهید فخری‌زاده که در اداره‌کل زندان‌ها برگزار شده بود،طی گفت‌وگوهای انجام شده با رئیس امور زندان‌ها مقرر شد تا زندانیانی که حافظ قرآن، قاری قرآن هستند مورد تشویق قرار بگیرند.

عالیشاه با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی  ترویج فرهنگ قرآنی در بین مددجویان است، تصریح کرد: ۵۴ نفر از زندانیان که حافظ و یا قاری قرآن بودند از طریق اداره زندان‌ها به کمیته امداد معرفی شدند و هدیه‌ای به آن‌ها داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: از طریق مراکز نیکوکاری هم کار خیری صورت می‌پذیرد و وجوهاتی که جمع‌آوری می شود تا زیر پنج میلیون تومان برای افرادی که در بخش رد مال، برگشت چک، در زندان به سر می‌برندبرای تامین مبالغ تعهدات و زندانی آنها اقدام می‌شود  تا زمینه آزادی آنان فراهم شود.

این مسؤول ادامه داد: مرکز نیکوکاری سردار سلیمانی اصناف مبالغی را برای آزادی زندانیان تهیه کردند با توجه به مبالغ جمع‌آوری شده قرار بود هشت زندانی آزاد شوند، مقدمات این کار در حال انجام است تا به‌زودی این تعداد از افراد  آزاد شده و به آغوش گرم خانواده باز گردند.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.