پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور چشمگیر دانشگاه مازندران در ۴ ایالت کشور اندونزی برای عقد تفاهم‌نامه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، در ادامه حضور مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه، حضور چشمگیر دانشگاه مازندران در ۴ ایالت کشور اندونزی برای عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها و موسسات برتر این کشور انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در فاز دوم حضور نماینده دانشگاه مازندران در کشور اندونزی و عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های برتر این کشور، ناصر کردانی، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه، در دانشگاه‌های مالانگ، محمدیه، شریف هدایت‌اله، باندونگ و پامولانگ حضور یافته و ضمن دیدار با مقامات این دانشگاه‌ها، تفاهم‌نامه همکاری علمی و فرهنگی میان ایشان به امضا رسید.

دیدار هیات اعزامی ایرانی با سفیر جمهوری اسلامی و نماینده مقام معظم رهبری در جاکارتا و گفت‌وگو در خصوص موضوعاتی هم‌چون آموزش زبان فارسی، انتشار کتاب و … از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

نماینده رییس دانشگاه مازندران هم‌چنین در نشست مشترک با مقامات دانشگاهی موسسه محمدیه اندونزی که دارای ۵۰ میلیون عضو و مشتمل بر شعبات دانشگاهی، بیمارستانی و غیره است، بر گسترش همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

 کردانی در مسیر بازگشت به ایران، در کشور قطر با سفیر جمهوری اسلامی ایران و رایزن فرهنگی در دوحه دیدار کرد که دو طرف، راه‌های همکاری در موضوعات تحقیقاتی و فناوری را مورد ارزیابی قرار دادند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.