پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حسینی‌پور: ازدحام مردم برای ملاقات با مسوولان نشان‌دهنده ضعف در مدیریت استان است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیدمحمود حسینی پور به همراه ۱۵ تن از معاونان ستادی و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی از امروز با استقرار در ساختمان فرمانداری ویژه تنکابن با مردم سه شهرستان غربی استان دیدار چهره به چهره داشتند.

استاندار مازندران چهارشنبه شب  پس از پایان دیدار مردمی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اصحاب رسانه گفت: در این ملاقات مردمی امروز در شهرستان تنکابن در مجموع درخواست ۶۸۵ نفر از مراجعه‌کنندگان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل محدودیت‌های پروتکل کرونا مردم در این ۲ سال کمتر با مسوولان ارتباط داشتند و یکی از خاصیت‌های ویژه این ملاقات دیدار مستقیم با مردم و برنامه‌ریزی لازم جهت ملاقات با همه مراجعه کنندگان بوده است.

وی با بیان اینکه بیشتر درخواست مراجعه‌کنندگان اشتغال، صدور مجوزها و طرح هادی روستاها بود، اظهار کرد: به واسطه برخی توجهات و فراهم کردن امکانات در روستاها مردم علاقمند به مهاجرت معکوس شده‌اند.

استاندار مازندران با بیان اینکه روستاها مورد توجه قرار گرفته است افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده گرایش را در بخش کشاورزی و گردشگری و استفاده از ظرفیت روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تنکابن یک منطقه محوری در غرب مازندران است گفت: ویژگی این شهرستان را حقیقی خواهیم کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: شهرستان تنکابن باید به درجه‌ای برسد که مردم برای برخی از مسائل ساده به مرکز استان مراجعه نکنند.

*روش‌های جدیدی برای مدیریت استان ساماندهی می‌کنیم

این مقام مسوول با بیان اینکه روش‌های جدیدی را برای مدیریت استان ساماندهی می‌کنیم، افزود: با کمک دولت الکترونیک ۸۰ درصد مشکلات امروز ما بدون مراجعه و در منزل حل می‌شود.

وی ازدحام مردم برای ملاقات با مسوولان را یک نوع ضعف در مدیریت دانست و گفت: کارگروه‌هایی را برای تهیه وسایل و مشکلاتی که در نظام اداری هست تشکیل شده تا بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

 /۸۶۰۶۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.