پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حسینی‌پور: ما به دنبال مدیر جسور هستیم/ گلوگاه تبدیل به قطب گردشگری شود

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گلوگاه، سیدمحمود حسینی‌پور، در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گلوگاه اظهار کرد: جوانان گلوگاهی جوانان توانمند و سخت‌کوشی هستند که سخت‌ترین محورهای جنگ در طول ۸ سال دفاع مقدس در اختیار گردان امام حسین(ع) از شهرستان گلوگاه بودند.

وی گفت: شهرستان گلوگاه دارای ظرفیت‌های فراوانی از کوه، دریا و جنگل توسکا و.. است و با توجه به ظرفیت‌های مهم نیروی انسانی گلوگاه باید از این طرفیت‌ها استفاده شود.

استاندار مازندران با اشاره اینکه بیش از ۶۰ درصد مردم گلوگاه شغل کشاورزی و دامپروری را برای خود انتخاب کرده‌اند، افزود: امیدواریم با جدایی از روش‌های سنتی به سمت دامپروری و کشاورزی صنعتی  و توسعه یافته حرکت و برای توسعه اقتصادی تلاش شود و با استفاده از تعاونی‌ها برای توسعه گام برداریم.

حسینی‌پور افزود: مازندران بهترین نقطه منابع خدادادی و منابع طبیعی است و متاسفانه با وجود همه این نعمت‌ها نتوانستیم به درستی از این بستر برای توسعه گردشگری و ورود گردشگران کنیم و لذا باید با برنامه مدون و درست در این بخش وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه باید گلوگاه تبدیل به قطب گردشگری شود، خاطر نشان کرد: با یکی شدن و دوری از تفرقه و تلاش برای یکی شدن برای توسعه همه جانبه گام برداریم و با محوریت فرماندار برای توسعه گام برداشته شود و معتقدیم که مدیری که نمی‌خواهد آسیب ببیند، نمی‌تواند مدیر خوبی باشد و لذا ما به دنبال مدیر جسور، فعال و توانمند برای رفع مشکلات هستیم.

استاندار مازندران افزود: در برخی از موارد در گلوگاه که مرز بین استان گلستان و سمنان با مازندران است هنوز برخی از مرزها تعیین تکلیف نشده که باید فرماندار در این بخش ورود کرده و برای برطرف کردن دغدغه‌های مردم وارد عمل شود.

حسینی‌پور گفت: برای دریای گلوگاه باید برنامه داشته و از اهل فن برای مطالعه و پژوهش در این بخش استفاده شود و این مهم باید در دستور کار فرماندار جدید گلوگاه باشد.

وی افزود: تاکنون تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در اقتصاد حاکم نبود و نیست و متاسفانه گفتند که جوانان نباید در حوزه اقتصاد وارد شوند در حالی که باید از نیروهای جوان برای توسعه اقتصاد کشور و با استفاده از تفکر سردار سلیمانی استفاده شود.

استاندار مازندران گفت: جوانان ما همچنان که در دوران جنگ خود را شناساندند و نشان دادند؛ اکنون هم باید در میدان حاضر باشند و با تکیه بر نیروی جوان برای توسعه گام برداشت.

حسینی‌پور یادآور شد: امروز جوانان ما باید ثابت کنند که در اشتغال و معیشت دارای توانمندی‌های فراوانی دارند و سیاست ما در دولت مردمی این است که جوانان در توسعه اقتصادی همه مناطق ورود کنند و برنامه‌های متنوعی در این بخش داریم که اعلام می‌شود.

استاندار مازندران گفت: گردشگری یکی از ظرفیت‌های مهم توسعه شهرستان گلوگاه است که باید از این ظرفیت استفاده شود و با ایجاد انسجام به عنوان اولین مولفه برای توسعه از نخبگان برای کارهای توسعه‌ای استفاده شود.

اجماع‌سازی نیروها مهمترین دغدغه

فرماندار جدید شهرستان گلوگاه هم در سخنانی اظهار کرد: در شهرستان گلوگاه دارای نیروی انسانی فعال، توانمند و کارآمد و نترس هستیم که البته در برخی از موارد با مشکلات زیرساختی مواجه‌ایم و باید با اجماع برای برطرف کردن مشکلات وارد عمل شد.

مهدی داودی گفت: دغدغه اجماع‌سازی نیروها دارم و من فرماندار نیروهای اصلاح طلب و یا اصولگرا نیستم و فرماندار همه مردم شهرستان گلوگاه هستم و از توانمندی همه افراد توانمند و اهل فکر و ایده برای رفع مشکلات استفاده خواهم کرد.

 

وی افزود: شناسایی و جذب نیروهای نخبه برای تدوین برنامه توسعه شهرستان و جهش تولید مسکن توسط مجلس مصوب شد و هدایت دستگاهها برای ایجاد زیرساخت برنامه مهمی است که اجرایی می‌شود.

 

 

 

داودی گفت: تعیین تکلیف کردن اراضی کشاورزی و ملی و اینکه مالکان بدانند مالک هستند و یا نه و معارضات و تداخلات برطرف شود که این مطالبه ماست و به‌کارگیری و استفاده از سمن ها برای توسعه شهرستان و خدمات‌رسانی از دیگر برنامه هاست.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.