پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حرکت انقلاب اسلامی بر انگاره‌های دینی و اعتقادی استوار است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی بعدازظهر در جلسه بررسی چالش‌های فرهنگی مازندران اظهار کرد: تولید و پایداری امنیت در کشورمان فراتر از استاندارد جهانی است.

وی گفت: عدم همراهی قاطبه ملت آگاه و بیدار کشورمان با آشوب‌های خیابانی اخیر، رسوایی بانیان و حامیان اغتشاشات را در پی داشت.

سلگی زیرساخت امنیت در کشورمان را متکی به باورهای دینی و اعتقادی مردم دانست و افزود: حرکت انقلاب اسلامی بر انگاره‌های دینی و اعتقادی استوار است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به آشوب‌های امنیتی و سیاسی در کشورهای غربی و اروپایی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در بین منطقه پر آشوب جهان لنگرگاه امن وبا ثبات است.

وی با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور گفت: دشمنان با فتنه انگیزی اعتراضات آرام را به اغتشاش و ناآرامی تبدیل کردند.

سلگی  یادآورشد: هرم سنی شرکت‌کنندگان در آشوب‌های اخیر بیانگر بی‌اطلاعی آنان از نقشه‌های شوم استکبار است.

وی لزوم تمرکز دستگاه‌های فرهنگی بر تببین دستاوردهای ارزشمند انقلاب را خاطر نشان کرد و افزود: چالش‌های عرصه فرهنگ در کشور راهکار فرهنگی دارد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران اظهار کرد: بازنگری در رویکردهای مدیریتی در عرصه فرهنگ با هدف تعمیق باورهای اعتقادی جامعه ضرورت دارد.

وی هم‌افزایی و تعامل گسترده دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه دانشگاه‌ها و دستگاه تعلیم و تربیت را برای الگوسازی رفتارهای منسجم در این حوزه راهبردی با اهمیت دانست و افزود: انفعال و وادادگی درعرصه فرهنگی مردود است.

وی تلاش برای تقویت بنیان خانواده را مهم ارزیابی کرد و افزود: دستگاه تبلیغی غرب کانون خانواده را در ایران اسلامی هدف گرفته است.

سلگی فرهنگ دینی را سد مستحکم کشور در برابر شبیخون فرهنگی استکبار دانست و افزود: دولت سیزدهم سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ را سرلوحه برنامه تحولی کشور قرار داده است.

معاون استاندار مازندران گفت: مدیران دستگاه‌های فرهنگی نباید از واکاوی ابعاد توطئه‌های شیطانی دشمن و نیز اتخاذ راهکارهای اصولی و هدفمند برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان غافل شوند.

سلگی با اشاره به ساختار متوازن دستگاه‌های فرهنگی مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه‌های حوزه فرهنگ استان باید بسته‌های تشویقی و عملیاتی در حوزه جوانان و نوجوانان را تدوین و ارائه کنند.

پایان پیام/۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.