پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حذف روادید با کشورهای خزری تفاهم مهم مجلس در امور اقتصادی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، کمال علی پور شنبه شب در دومین نشست مشترک نمایندگان استان مازندران با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اظهار اینکه در حال حاضر فصل بودجه‌بندی در کشور برای سال آینده است، گفت: انتظار داریم که از نظرات مشورتی نیروهای انقلابی در این حوزه استفاده کنیم.

وی با تاکید براینکه معیشت مردم در الویت مجلس است، تصریح کرد: تفاهم نامه حذف روادید با کشورهای حاشیه خزر برای تسهیل در امور اقتصادی و تفاهم نامه حمل کالا و مسافر با حذف روادید با سوئیس از اقدامات مؤثر مجلس ودر حوزه اقتصادی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است که مجلس مسیر لازم را برای حمایت از معیشت مردم و رسیدن به الویت‌های اقتصاد مقاومتی در پیش گرفته‌است.

علیپور افزود: هدف مشترک نمایندگان استان در پیگیری بودجه استان با جمعیت ۲۰ میلیون است نه جمعیت سه میلیون تومانی تا بتوانیم خدمات لازم را به گردشگران و مسافران در طول سال بدهیم.

امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست با اشاره اینکه قانون خوب مجری و اجرای خوب نیز نیاز دارد، گفت: هماهنگی قوا رمز پیشرفت کشور است اما وابستگی و دلدادگی به بیرون چالش است.

آیت الله علی معلمی با بیان اینکه حزب الله معیارهایی دارد، تصریح کرد: هشت سال قبل گفتم که اگر نامزدهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری انقلاب و شهدا را ملاحظه کنند باید برای یک نفر کنار بروند اما اینگونه نشد و نیروهای انقلابی انتخابات را واگذار کردند.

به گفته وی، حقیقت اصولگرایی کوتاه آمدن برای یکدیگر است و اگر فردی قوی‌تر می‌بینید باید برای آن کنار بروید. اصرار برای حضور داشتن صحیح نیست. در انتخابات پیش رو نیز اگر تعدد نامزد داشته باشید باز هم بازنده خواهید بود.

کد خبر 5045028
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.