پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جمع‌آوری بیش از ۴۰۰ میلیون  تومان صدقه در شهرستان میاندورود 

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان میاندورود گفت: با رشد ۸۶ درصدی صدقات در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به سه ماهه اول سال۱۴۰۲ ، بیش از ۴۰۰ میلیون  تومان صدقه توسط مشترکین صندوق صدقات در شهرستان میاندورود جمع آوری شد.

روح الله نجف زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم نوع دوست و نیکوکار این شهرستان در ۳ ماهه اول سال جاری بیش از  ۴۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

وی افزود: تقریبا ۴۸درصد از خانوارهای ساکننین در شهرستان میاندورود دارای صندوق صدقات در منازل و محل کار می باشند که از طریق همین صندوق‌ها، مبلغ ۴۰۰ میلیون صدقه جمع آوری شد.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان میاندورود بیان کرد: صدقات جمع آوری شده در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، معیشت، مسکن، فرهنگی و تحصیلی ، در همین شهرستان برای نیازمندان هزینه می‌شود.

نجف زاده با بیان اینکه در شهرستان میاندورود بیش از ۱۱ هزار صندوق اعم از خانگی اماکن و معابر وجود دارد، گفت: مردم متدین و نیکوکار این شهرستان علاوه بر پرداخت صدقه از طریق سنتی با استفاده از روش‌های جدید و نوین مانند تلفن همراه و ussd می‌توانند صدقه خود را پرداخت می‌کنند.

نجف زاده افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ مشترک میاندورودی از  روش‌ها نوین در پرداخت صدقات استفاده می‌کنند و ما را در خدمت رسانی سریع‌تر به نیازمندان کمک می‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: در میاندورود بیش از ۳۸۰۰ نفر  تحت حمایت کمیته امداد هستند و از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.