پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جریان‌سازی فرهنگی حول حماسه نهم دی انقلاب را از خطرات واکسینه می کند

0

روح الله سلگی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره حماسه نهم دی‌ماه و قرار گرفتن در آستانه این روز اظهار کرد: حماسه نهم دی خودجوش، مردمی و حاکی از مسؤولیت‌پذیری آحاد ملت ایران بود.

وی گفت: حضور میلیونی مردم در نهم دی بساط خائنان، مفسدان، نااهلان سیاسی و معاندانی که برای خود سفره‌ای پهن کرده بودند را برچید.

معاون استاندار مازندران گفت: حماسه نهم دی حقیقتا انقلاب اسلامی را برای چند سال از توطئه خناسان و معاندان بیمه کرد.

وی خروش میلیونی ملت بیدار ایران در نهم دی را ناشی از رسالت انقلابی مردم در یاری‌رسانی به ولایت و نظام اسلامی دانست و افزود: اگر حماسه نهم دی نبود معاندان و براندازان با همراهی مظهر استکبار و اذنابش نقشه‌های شیطانی و شوم خود را علیه انقلاب عملیاتی می‌کردند.

سلگلی با اشاره به هماهنگی گسترده متحدان غربی و افراطیون سیاسی ضد نظام اظهار کرد: سران فتنه و همپالکی‌های سیاسی آنان با زیر پاگذاشتن تمامی قواعد اخلاقی وسیاسی اوج بی‌بصیرتی و  بی‌وفایی در حق میراث گران‌بهای امام و شهیدان عالی‌مقام را نشان دادند.

سلگی، با تشریح خسارت‌های مادی و معنوی فراوان فتنه ۸۸ افزود: در این فتنه وفاداران واقعی امام و رهبری و انقلاب که حماسه‌سازان نهم دی بودند، بصیرت، دشمن‌شناسی، جان نثاری خود پای درخت تناور انقلاب اسلامی و صیانت از گوهر درخشان نظام یعنی ولایت فقیه  را اثبات کردند. 

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت تبیین حماسه نهم دی برای نسل جوان یادآور شد: تبیین چرایی خروش میلیونی مردم در نهم دی کشور را برابر فتنه‌های جدید دشمنان واکسینه می‌کند.

وی جریان‌سازی فرهنگی حول حماسه نهم دی را خواستار شد و گفت: نهضت بازخوانی حماسه نهم دی سال ۸۸ نیاز امروز و هر روز انقلاب است.

سلگی، مسؤولیت جریان انقلاب در پاسداری از مولفه‌های اساسی و اثربخش فرهنگ انقلابی و دینی را مهم و غیر قابل انکار دانست و تصریح کرد: مادامیکه جریان انقلاب در پیوند وثیق با توده‌های ملت در صحنه دفاع از کیان نظام،انقلاب و میهن حاضر باشد، هیچ گزندی به انقلاب ما نخواهد رسید.

معاون استاندار مازندران خاطر نشان کرد: پاسداشت حماسه نهم دی باطل‌السحر توطئه‌های پیدا و نهان جریان‌های داخلی و معاندان بیرونی، علیه انقلاب اسلامی است.

وی گفت: فعالان سیاسی و گروه‌های فعال در صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید همواره حافظ ارزش‌ها و وفادار به قانون اساسی به عنوان میثاق ملی باشند.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.