پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جانمایی مسکن مهر میارکلا نامناسب است/ ۵۰۰۰ واحد نیمه کاره است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  مهدی رازجویان عصر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل مسکن مهر با بیان اینکه مکان یابی مسکن مهر میارکلای ساری نامناسب بوده است اظهار داشت: با این حال باید یکسری امکانات و حداقل ها مانند فضای سبز، آب آشامیدنی، برق، آب و غیره را فراهم کنیم.

وی دیوارسازی در حریم رودخانه و ساخت مدرسه در مسکن مهر را الزامی دانست.

تکمیل ۵۲ هزار واحد مسکن مهر در مازندران

سید عباس راهگشا معاون مسکن راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه تاکنون ۵۲ هزار و ۲۶۵ واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده است گفت: از این تعداد هزار و ۳۵۵ واحد امروز به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این تعداد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر افتتاح و تحویل مردم شده و پنج هزار و چهار واحد مسکن مهر در دست اجرا است و طی سال آینده باید به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: از مجموع مسکن مهر استان هشت هزار و ۸۷۷ واحد در قالب تفاهمنامه سه جانبه، سه هزار و ۴۰۶ واحد توسط تعاونی ها و هزار و ۲۴۶ واحد در قالب واگذاری پنج ساله و بیش از ۴۳ هزار واحد در قالب خودمالکی تعریف شده است.

راهگشا یادآور شد: هزار و ۹۸۰ واحد در قالب تفاهمنامه سه جانبه، ۱۸۵۶ واحد تعاونی و هزار و ۱۶۸ واحد مالکی مسکن مهر در دست اجرا است.

معاون مسکن راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: تمام پروژه های دولتی در شهرها به پایان رسیده و واحدهای باقیمانده مربوط به خودمالکی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.