پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جابه‌جایی شهردار ساری کذب محض است

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر پرهیز از نفاق و دورویی از سوی برخی رسانه‌های مجازی برای توسعه مرکز استان گفت: مطلب برخی رسانه‌ها در مورد جابه‌جایی مهدی عبوری شهردار فعلی ساری کذب محض است.

2

پایگاه خبری چهاردانگه: علیجان‌ شمشیربند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اظهار داشت: موضوع جابه‌جایی یا استیضاح شهردار فعلی ساری در اذهان مردم و اعضای شورای شهر ساری وجود نداشته و ندارد.

 

وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر، تفرقه جدیدی از سوی برخی افراد و یا نامزدهای انتخابات در فضای مجازی مطرح که نقصانی در ادامه فعالیت توسعه‌ای شهر ساری برای خدمت‌رسانی به مردم وارد نخواهد کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه صراحتا جابه‌جایی و عزل شهردار ساری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر را تکذیب می‌کنم، تصریح کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری از خدمت رسانی به مردم عقب‌نشینی نخواهند کرد.

 

وی بیان کرد: تا پایان دوره چهارم مردم ساری مطمئن باشند اعضای شورا و شهردار مانند قبلی و با تبادل افکار نسبت به پیگیری به جد پروژه‌های نیمه تمام تا روز آخر شورا ادامه خواهند داد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در مرکز استان گفت: بسیاری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری ساری در دهه فجر امسال افتتاح  می‌شود.

 

2 نظرات
  1. منتقد می گوید

    باسلام واحترام

    فکرمی کنم هر آمدنی را نیز رفتنی هم هست

    باسپاس

  2. کاربر می گوید

    با سپاس از شورای شهر ساری و شهردار محترم که دو بال متحد در جهت عمران و توسعه شهری بودند واقعا مرحبا دست مریزاد خداوند به شما سلامتی دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.