پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توسعه اقتصاد مازندران با اجرای طرح‌های دریا محور

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرماندار شهرستان نور استفاده از طرح‌های دریا محور را موجب توسعه اقتصادی مازندران دانست و گفت: لازم است طرح توجیحی مناسب برای اجرا در ۲۲ کیلومتر از سواحل دریای شهرستان نور در ابعاد مختلف ارائه شود.

بیژن پولادی ۹ خرداد در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه تربیت مدرس شهرستان نور و هیئت علمی گروه‌های دریا، جنگل و محیط زیست این دانشگاه اظهار کرد: حلقه مفقوده بین دانشگاه و جریان اجرایی وجود دارد که اگر ترمیم شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها وجود داشته باشد، افزود: در این راستا باید اتاق فکری در فرمانداری با حضور اساتید جهت تزریق اندیشه تشکیل شود.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه پسماند، اولویت اول ما در شهرستان نور است، افزود: در حوزه پسماند به دلیل تراکم جمعیت، نداشتن فضای مناسب برای زباله و استفاده نکردن از تکنولوژی روز در کل مازندران با چالش رو برو هستیم.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه به دنبال منافع مردم هستم، یادآور شد: با افتخار از طرح‌ها و ایده‌های علمی اساتید استقبال و حمایت خواهم کرد.

وی تاکید کرد: اگر از ظرفیت دانشگاه تربیت مدرس برای پرورش ماهی سفید، ماهی خاویاری و پرورش میگو در شهرستان استفاده کنیم در حوزه اقتصاد دریا محور می تواند مازندران را متحول کند.

فرماندار شهرستان نور گفت: در آینده بسیار نزدیک جلسه‌ای متشکل از شهرداران و اساتید حوزه فضای سبز دانشگاه تربیت مدرس نور تشکیل خواهیم دادیم تا با ارائه طراح‌های علمی به زیبا سازی شهری با استفاده از گونه‌های مناسب کمک کنیم‌.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.