پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع 20 هزار ماسک رایگان در ایستگاه‌های سلامت دهه فجر گلوگاه /رژه موتوری 240 موتورسوار در روز پیروزی انقلاب

0


سید حسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گلوگاه اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی کشور و محدودیت‌های موجود؛ برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان گلوگاه هم براساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اجرایی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با اولویت برنامه در فضای مجازی و برگزاری برنامه‌ها با حداقل نفرات برگزار می‌شود تا دین خود را نسبت به این انقلاب و نظام در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ادا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با بیان اینکه ۶۵ عنوان برنامه در طول دهه فجر امسال در شهرستان گلوگاه اجرایی می‌شود؛ خاطر نشان کرد: برپایی محفل انس با قرآن، برپایی ایستگاه سلامت، اجرای ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی گلوگاه و برخی از روستاها، تجلیل از جانبازان قرآنی، تجلیل از مادران و همسران شهدا، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن و رژه موتوری در روز ۲۲ بهمن از جمله این برنامه‌هاست.

یوسفی گفت: با توجه به محدویت‌های کرونایی امسال راهپیمایی خیابانی و مردمی همچون سال‌های گذشته نداریم اما رژه موتوری با حضور ۱۲۰ موتورسوار از روستای مهدیرجه تا شهر گلوگاه و ۱۲۰ موتورسوار در شهر گلوگاه اجرایی می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه  چهل سالگی، زمان دوره بلوغ انقلاب است؛ خاطر نشان کرد: اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی به بلوغ کامل رسیده است و مسؤولیت بزرگ و بیشتری برعهده داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از توزیع ۲۰ هزار ماسک رایگان در ایستگاه‌های سلامت دهه فجر گلوگاه خبر داد و یادآور شد: این ماسک ها به همراه بسته‌های معیشتی در سطح پایگاه‌های سلامت شهری و روستایی توزیع می‌شود و ۲۴۰ موتور سوار شهری و روستایی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رژه می‌روند.

یوسفی گفت: دفاع از مردم رنج‌دیده جهان و حمایت از مظلومان و ایستادگی در مقابل جبهه کفر و ظلم از موارد مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و باید براساس آرمان‌هایی که برعهده داریم در مسیر انقلاب ثابت قدم بوده و رو به جلو تا رسیدن به انقلاب مهدی(عج) تلاش کنیم.

انتهای پیام۸۶۰۰۲/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.