پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع ۷هزار بسته کمک مومنانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در فاز دوم از مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان ، با گرامیداشت نیمه‌شعبان و عید نوروز، اظهار کرد: شاید برخی فکر کنند بسته معیشتی سر و صدا ندارد اتفاقا باید گفت بخشی از جهاد تبیین این است که باید خدمات را به مردم باید گفت تا بدانند و امیدوار باشند.

وی افزود: دشمنان سعی می‌کنند این خدمات را پنهان نگه دارند تا کسی متوجه نشود، درحالی‌که این موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و خدمات گفته شود درواقع جهاد تبیین همین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان  امام راحل(ره) بزرگ‌ترین گام‌ها را در راستای خدمات و نیازمندی‌ها به اقشار نیازمند برداشته است که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در کنار این خدمات، صدها گروه جمعیتی از قشر جوانان تحت عنوان گروه‌های جهادی با دل‌های پر از شوق این بسته‌های جهادی را تهیه کرده و توزیع می‌کنند و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه خود این حضور و فعالیت میدانی سازنده، تربیت‌کننده و هم یابنده است، خاطرنشان کرد: این مهم از برکات جانبی این حمایت‌ها است که جای تقدیر دارد.

محمدی‌لائینی یادآور شد: در این مرحله ۷ هزار بسته معیشتی به همراه ۳۶ تن گوشت گرم  و ۳۰۰ عدد بخاری گازی در فاز دوم مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه انفاق و کمک به نیازمندان، بیان کرد: شکر نعمت این است دست دیگران را بگیرند و در این ایام پایانی سال و آستانه سال نو و همچنین در پیش بودن ماه مبارک رمضان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.