پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت دهه فجر در نکا

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسگر مجیدی در آیین نهضت کمک‌های مومنانه سپاه نکا به مناسبت فجر۴۳ انقلاب در حرم شهدای گمنام این شهرستان، اظهار کرد: هرسال در برهه زمانی اقداماتی  توسط دشمنان اسلام شکل می‌گیرد و دست به اقداماتی می‌زنند تا چهره، خدمات و اقدامات انقلاب اسلامی و ذهن مردم و نسلی که در اوایل انقلاب نبودند و انقلاب اسلامی را درک نکردند را مخدوش کنند.

وی افزود: جریان‌های سلطنت طلب به دنبال آن هستند که چهره انقلاب اسلامی را مخدوش و در اقدام بعدی انقلاب را ساقط و چهره منحوس شاهنشاهی را تطهیر کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: باید نسل‌های جوان را توجیه کرد که در دوران شاهنشاهی وضعیت کشور از نظر علمی و امکانات اولیه مردم چگونه بوده است و پیشرفت بعد انقلاب را با قبل انقلاب مقایسه کنند و باید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان توضیح داده شود.

این مسؤول با بیان اینکه انقلاب با دست مردم شکل گرفت و دستاوردهای زیادی به ارمغان آورد، تصریح کرد: بسیج از همان روزهای از دل مردم برآمد و رشد و بالندگی پیدا کرد و تبدیل به شجره طیبه شد و در همان روزها در کنار مردم قرار گرفت و بسیج در همه عرصه‌‌ها حضور داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب‌های زیادی در دنیا اتفاق افتاد، اما انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی الگوی تمام کشورهای آزادی خواه شده است و گفتمان و تفکر انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر شکل گرفته است.

مجیدی یاداور شد: در کشور نارسایی و کاستی‌هایی وجود دارد و بخش عمده آن به کارگزاران دستگاه‌ها بر می‌گردد و اختلاس و فساد جایگاهی در انقلاب و اسلام ندارد.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن سفره‌های مردم را نشانه گرفته است، گفت: دشمن تحریم را به ما تحمیل کرد و ملت ما در این فضا نشان دادند که با همدلی و محبت در کنار هم قرار گرفتند به هم کمک کردند.

علی نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا در این مراسم اظهار کرد: در دهه فجر امسال شهرستان نکا ۳ هزار بسته معیشتی و حمایتی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی افزود: در طول زمانی که مقام معظم رهبری فرمان «رزمایش کمک مومنانه» را صادر کردند، شهرستان نکا به کمک خیرین و بسیجیان ۴۶ هزار سبد کالای مومنانه را به ارزش ۱۸میلیارد تومان تدارک دیدند و توزیع کردند.

این مسؤول با اشاره به اینکه هر جا نیاز به کمک بسیجیان باشد بسیجیان در صحنه هستند، گفت: در دهه فجر امسال ۲ خانه محروم به ارزش ۴۴۰ میلیون تومان آماده و تحویل داده شد و ۶ گلزار شهدا به ارزش۵۳۰ میلیون تومان بهسازی شد.

 /۸۶۰۵۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.