پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تورنمنت تکواندو ترکیه| پوراسماعیل: حس کسب مدال طلا قابل توصیف نیست

0


خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه ۲۰۲۱ در رده سنی بزرگسالان با حضور ۵۳۵ تکواندوکار از ساعت ۹:۳۰ صبح (به وقت تهران) (چهارشنبه ۲۰ اسفندماه) به مدت ۳ روز و در “استانبول” در حال برگزاری است که دختران مازندرانی در این مسابقات حسابی خوش درخشیدند.

زهرا پوراسماعیل بعد از کسب مدال طلای این رقابت‌ها در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: خدا را شکر چون رنک خیلی خوبی داشتم و در این بازی رنک دوم برای من بود، اولین بازی استراحت خوردم و بعدش سه بازی داشتم که اولین بازی با ترکیه بود، دومی با نروژ و در دیدار سوم با اسپانیا بازی داشتم که خداراشکر توانستم هر سه بازی را با اختلاف پیروز باشم.

وی گفت: من آخرین باری که مدال طلا گرفتم مسابقات نوجوانان آسیایی بود و بعد از اینکه وارد بزرگسالان شده بودم تنها مدال در بزرگسالان غیر از تورنمنت‌ها، این بود که برنز آسیایی داشتم و خیلی وقت بود که به فینال راه پیدا نکرده بودم ولی این مسابقات توانستم که قهرمان شوم و از این بابت یک حسی هست که واقعا قابل توصیف نیست و واقعا خوشحال شده بودم.

این قهرمان در خصوص سطح مسابقات اظهار کرد: این تورنمنت ترکیش اوپن هر سال برگزار و سطح مسابقات با اینکه یک‌سال‌ونیم می‌شود که به دلیل بیماری کرونا همه از مسابقات دور بودند ولی واقعا همه خوب بودند و سطح مسابقات واقعا بالا بود.

پوراسماعیل در پایان گفت: وقتی طلای این رقابت‌ها را گرفتم قطعا از خودم راضی‌ام، چون من تمام توان خودم را برای موفقیت در این رقابت‌ها گذاشته بودم.

 /۸۶۰۵۹/ج/ی




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.