پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تهیه ۵ هزار بسته معیشت برای نیازمندان در مصلای بزرگ بابل

0


به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمدحسین طبرستانی مسوول ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا امروز در چهارمین مرحله از رزمایش مومنانه همزمان با شهادت سردار سلیمانی، با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، بیان کرد: هیأت یا فاطمه الزهرا (س) در این ایام در حوزه‌های مختلف مردمی اقدام به انجام فعالیت‌های جهادی کرده است.

وی افزود: خدمات‌رسانی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا، بحث ساخت و ساز با مهندسی مزین به نام جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، اعزام اردوهای جهادی و میز خدمت، فعالیت حوزه رسانه، نگاره و مجازی در این هیات از جمله اقدامات است.

طبرستانی با اعلام اینکه این هیات در مصلی بزرگ بابل مستقر شده، تصریح کرد: هیات یا فاطمه الزهرا (س) در راستای اجرای چهارمین مرحله از رزمایش مومنانه اقدام به توزیع ۵ هزار و ۶۰۰ بسته کالا همزمان با سالگرد حاج قاسم در مصلی جمعه بابل کرد که در  این امر خیر،  خیرین بنیاد احسان و اوقاف شهرستان مساعدت کردند.

مسوول ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا خاطرنشان کرد: در این راستا حدود ۱۲۰ خادم پای کار آمدند تا این کار بزرگ اجرایی شود البته این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه پیدا می‌کند، بحث مهم این است که این سبدهای کالا به خانواده‌های هدف برسد.

این مسوول اضافه کرد: بخشی از این نیازمندان، خانواده‌های امداد هستند که بیماران صعب‌العلاج داشتند، بخشی خانواده زندانیان نیازمند هستند که توسط مراکز نیکوکاری و پایگاه مقاومت بسیج محلات  شناسایی شدند و ما از قبل این بسته‌ها را تحویل می‌دهیم در کنارش بحث پرداخت تعدادی اجاره‌خانه معوق، درمان، ساخت و ساز مسکن و اعطای جهیزیه را داریم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اعطای خدمات اجتماعی بحث‌های اجتماعی همچون چاپ پوستر حاج قاسم و موارد متعددی در حوزه‌های مختلف را داریم و امیدواریم تا پایان سال ادامه پیدا کند، در پایان جا دارد از ریاست اوقاف و مدیر عامل بنیاد احسان و امام جمعه بابل بابت همکاری تشکر کنیم.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.