پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات حمایتی کرونا در مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: بنا به اعلام معاون اقتصادی رئیس جمهور در پنجاه و ششمین ستاد ملی مدیریت کرونا با تمدید مهلت دریافت تسهیلات حمایتی کرونا در حوزه فرهنگ، هنر ‌و رسانه تا نیمه اسفند ماه سال جاری موافقت شد.

وی افزود: مشمولان دریافت این تسهیلات که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعاتشان بر روی سامانه کارا قرار گرفته است می‌توانند در مهلت مقرر به سامانه کارا به آدرس http://kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

زارع اضافه کرد: این تسهیلات بر مبنای مصوبات جلسه چهل و هشتم ستاد ملی مبارزه کرونا با موضوع حمایت از فعالیت‌ها و مشاغل غیردولتی به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه از طریق پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۲ درصد اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: کارشناسان معاونت‌های تخصصی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و نیز دفتر توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت ارشاد آماده پاسخگویی و راهنمایی در این زمینه هستند.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.