پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمدید حکم امام جمعه بخش چهاردانگه به مدت سه سال

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، برای مدت سه سال حکم حجت الاسلام تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه را تمدید کرد.

محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با صدور حکمی، حجت‌الاسلام تیموری یانه سری امام جمعه بخش چهاردانگه را به مدت 3 سال دیگر تمدید کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

با توکل به خدا وند متعال و بهره گیری از تجربیات گذشته بتوانید در جذب عموم مردم به خصوص جوانان عزیز و با شکوه تر کردن این فریضه بزرگ الهی و همچنین در ایجاد وحدت و هم بستگی موفق باشید.

اولین بار نماز جمعه در بخش چهاردانگه، چهارم خرداد سال 1360 به درخواست مومنين شهر كياسر و بخش چهاردانگه و به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمين مرحوم حاج قربانعلی مهدوی امام جمعه ی فقید که از طرف حضرت امام خميني (ره) منصوب شده بودند برگزار شده بود.

حجت الاسلام مهدوی تا شهریور سال 1367 امامت جمعه ی این بخش را به عهده داشتند و پس از ایشان حجه الاسلام جلایی از شهریور سال 67 تا پایان سال این وظیفه را عهده دار بودند. از پایان سال 67 تا کنون نیز نماز جمعه در این بخش برپا نبوده و خوشبختانه از ششم بهمن 1391 دوباره مردم چهاردانگه از این نعمت برخوردار شده و از آن زمان حجت الاسلام تیموری امامت جمعه این بخش را عهده دار می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.