پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تلاش نافرجام دشمن برای ناامیدی مردم/ شهدای ما پیروز هستند و برای ما پیروزی آفریدند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی شب گذشته در همایش بزرگداشت ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور با گرامیداشت ایام دهه فجر، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای روحانی با بیان اینکه اگر امروز کشورهای دیگر جرات می‌کنند مقابل آمریکا بایستند به دلیل فراگیری فرهنگ مبارزه در برابر استکبار جمهوری اسلامی ایران بوده است، اظهار کرد: ملت ما با انقلاب اسلامی استقامت و اهدای شهدا ثابت کردند که نظام دینی هزینه دارد و برای بهره مندی از حاکمیت دین تلاش مستمر لازم است.

وی  با بیان اینکه ملت ما ثابت کردند که استقامت فکری و عملی دارند، گفت: قرآن از این امت‌ها تعریف کرد و ما ثابت کردیم که به لطف الهی انقلاب اسلامی، اسلام ناب را زنده کرد که بسیار قابل توجه است.

 

 نماینده ولی فقیه در  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام راحل و رهبری بارها عنوان کردند که باید با عملکردمان عالم را آماده نهضت ظهور کنیم، انقلاب ما آمد تا سفره استکبار و ظلم برچیده شود و شایستگی تحت ولایت حجت خدا قرار گرفتن، را پیدا کند.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی  در ۴۳ سال گذشته نشان داد شایستگی  آمادگی نظام امام معصوم را دارد، بیان کرد: مردم ما با ایستادگی در برابر فتنه‌های خطرناک ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه هر کس با هر لباس و موقعیت در برابر امواج انقلاب بایستد؛ محکوم است، گفت: خطرناک‌ترین فتنه‌ها را در این دهه پشت سر گذاشته‌ایم، در فتنه دهه ۹۰ نقشه دشمن این بود که مردم را خسته و ناامید در برابر نظام قرار دهد،که خوشبختانه تاکنون موفق نشدند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسؤولان سابق با  عملکرد بد فرصت را برای دشمن فراهم کردند، افزود: مردم ما بی‌عدالتی‌ها را دیدند و مشکلات فراوانی را تحمل کردند اما از انقلاب کوتاه نیامدند و این مسئله جای شکر دارد.

 

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: خدا حی و محی است و سرچشمه حیات خداوند است؛ خداوند به موجودات سه حیات داده است؛ حیات نباتی، حیوانی و انسانی که حیات نباتی و حیوانی همگانی است و ریشه در بعد جسمانی دارد اما حیات انسانی ریشه در بعد روحی دارد و استعدادش در انسان است و فعلیت آن اکتسابی است و فنا و مرگ‌ ندارد.

وی ادامه داد: شهدا حیات نباتی و حیوانی خود را دادند تا حیات انسانی‌شان جاودان شود و این‌حیات ابدی هست که هویت انسان به این حیات انسانی است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: درود خدا بر علما و روحانیتی که افق فکری مردم را بالا می‌برند؛ مرید دنیا نباشید ارباب دنیا باشید.

وی گفت: مهمترین و بزرگترین‌ نعمت و دستاورد انقلاب اسلامی این بود که طاغوت رفت و حکومت مبتنی بر ولایت شکل گرفته است.

حاجی‌صادقی افزود: امروز برخی از بی‌خبران و دشمنان انقلاب به خود جسارت می‌دهند و همان‌ حرفی می‌زنند که بنی‌اسرائیل ناآگاه به موسی می‌گفتند که برای آنان بود و نبود موسی فرقی نکرده در حالی که بودن در رکاب حضرت موسی نعمت بود.

وی با بیان اینکه رژیم‌ پهلوی دین و دنیا برای مردم نگذاشته بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران آمد و جوانان را تبدیل به مجاهدان کرد، لشکر ۲۵ کربلا و قدس افتخارات فراوان آفرید و این تحول مهم است. 

 نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: انقلاب اسلامی حیات‌بخش بود و تحول انسانی به وجود آورد، هر چند مردم فشار دیدند، ما روی میز، پشت میز و همه چیز آمریکا را دیدیم، اما هر بار شکست خورد و این به دلیل موتور محرک انقلاب یعنی اسلام است.

وی با بیان اینکه  افتخار می‌کنیم که با همه سختی‌ها نگذاشتیم موتور اسلام خاموش شود تا دشمن در تعرض به دین و باورهای دینی به اهداف خود نرسد، افزود: امام‌حسین(ع) شهید شد اما شکست نخورد، شهدای ما پیروز هستند و برای ما پیروزی آفریدند.

حاجی‌صادقی ادامه داد: دفاع مقدس حیات انسانی را قوت بخشید و ۲۰۰ هزار انسان در دفاع مقدس به مقصد رسیدند ما با جلسات شهدا مثل جلسات امام‌حسین(ع)حیات می‌گیریم و زنده می‌شویم.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه تهاجم دشمن برای تغییر و ناامید کردن مردم است، گفت: امروز بیان روحانیت فقط معرفی دین نیست، بلکه بی‌اثر و کند کردن حمله دشمن نیز ضروری است تا اصول و ارزش‌های انقلاب زنده بماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از این سختی‌ها می‌گذریم و با تکیه بر خدا و توان خود بر مشکلات نائل می‌شویم و باید از دشمن تبری بجوییم. 

 /۸۶۰۰۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.