پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تلاش معاندان علیه انقلاب اسلامی محکوم به شکست است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی فرهنگ سازان عاشورایی مازندران اظهار کرد: تلاش ساختار شکنانه معاندان و متحدان آنها علیه اتحاد ملی ایرانیان محکوم به شکست است.

وی با اشاره به پایان ناپذیری عناد استکبار و همپالکی هایش با نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور شد: حقیقت دشمنی مظهر استکبار با روح حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه در کشورمان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ولایت فقیه را عامل سرافرازی و اقتدار ملت ایران دانست و افزود: دشمنی معاندان و مخالفان نظام اسلامی با ولایت فقیه ناشی از نقش موثر آن در  عرصه‌های گوناگون پیشرفت و بالندگی کشورمان است.

این مسؤول سیاسی با اشاره به اتحاد شوم معاندان در فتنه اخیر خاطرنشان کرد: اجماع جهانی معاندان و مخالفان نظام اسلامی با همسویی کشورهای غربی در فتنه اخیر بی سابقه و مایه شرمساری فتنه‌گران است.

سلگی حضور حماسی و بی سابقه مردم در راهپیمایی غرور انگیز ۲۲بهمن امسال را پاسخ دندان شکن به طمع ورزی استکبار و متحدانش عنوان و تصریح کرد: حضور پرشور و انقلابی مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی موجب دفع فتنه‌های داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه خوداتکایی ملت ایران موجب هراس استکبار جهانی شد، افزود: دولت و مردم ایران در هم افزایی و اتحاد استراتژیک بسوی قله های اقتدار و بالندگی پیش می‌روند.

وی انشقاق و تفرقه‌انگیزی را موجب تقویت جبهه دشمن دانست و افزود: تمامی گروه‌ها و جریانات سیاسی باید با تاسی به رهبر حکیم انقلاب برای تقویت امید در کشور بکوشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآور شد: دولت سیزدهم در تداوم مشی داهیانه رهبر معظم انقلاب بزودی گشایش‌های زیادی را در فرآیندهای حکمرانی ایجاد خواهد کرد.

سلگی اظهار کرد: در فرهنگ انقلابی توقف و ایستایی معنا ندارد و با تکیه بر فرهنگ «ما می‌توانیم» چالش‌های بنیادی کشور مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه عملیاتی کشور در سال آینده عنوان کرد: کار ویژه دولت در سال آینده با رویکرد جهادی، نظام‌مند کردن مسائل اساسی و عملیاتی کردن راهکارهای چاره‌ساز در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.