پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقویت بنیه اقتصادی از مسائل راهبردی کشور است

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی ظهر امروز در دیدار با دبیر و اعضای مجمع جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما مبتنی بر ناسازگاری با استکبار و دفاع از مظلوم شکل گرفته است و این موضوع ریشه در دین مبین اسلام دارد.

وی با اعلام اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی قطع وابستگی اقتصادی به دیگر کشورها است،گفت: ما باید تلاش کنیم که نیازمندی‌های اقتصادی و اجتماعی کشور خویش را تامین کنیم و روی پای خود بایستیم و از همه ظرفیت‌ها برای تقویت بنیه اقتصادی کشور باید به صورت جدی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: اسلام نیز بر تقویت بنیه اقتصادی مسلمانان تاکید دارد، برنامه‌های اقتصادی اسلام بسیار جامع و کارآمد است و به صورت کلی مبانی اسلامی در همه حوزه‌ها تعریف خاص و مشخص دارد.

وی با اشاره به کامل بودن دین اسلام، گفت: عده‌ای در تلاش هستند تا دین اسلام را تنها برای تنها برای برپایی حکومت معرفی کنند و اعلام می‌کند که با اسلام و مبانی اسلامی نمی‌توان حکومت تشکیل دارد، این در حالی است که اسلام دین کاملی است و دغدغه اسلام حکومت عدل الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: این افراد وقتی نمی‌توانند با اصول اسلام کنار بیایند و نمی‌توانند خودشان را تغییر دهند به دنبال تغییر قانون اساسی هستند و عده‌ای تحت عنوان شعار اصلاحات به دنبال تغییر اصول و مبانی اسلام و به دنبال کمرنگ کردن اسلام و تاثیر ولایت فقیه در کشور هستند.

وی اضافه کرد: حفظ اصول به معنای این نیست که ما نیاز به اصلاحات نداریم باید خبط و خطاها را اصلاح کنیم اما این به معنای از بین بردن اصول نیست.

امام جمعه مرکز استان مازندران ادامه داد: اینکه اصول باید حفظ شود به اصلاحات هم نیاز است را همه قبول دارند اما برخی می خواهند از طریق اصلاحات ضربه به اصول بزنند که این غلط است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه تقویت بنیه اقتصادی و تکیه به توانمندی‌های خودمان یکی از اولویت‌های اساسی در کشور است، افزود: با تکیه بر اقتصاد دروان‌زا باید صادرات محصولات کشور تقویت شود و واردات در جهت توانمندسازی اقتصادی کشور شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اقتداری که سردار سلیمانی برای کشور و مسلمانان جهان رقم زدند، گفت: سردار سلیمانی وجودشان یکپارچه اعتقاد و ایمان بود ما به افرادی مانند ایشان نیازمندیم شما نخبگان مومن و انقلابی را جمع کنید و نخبگان غیرمومن غیرانقلابی را نیز پای کار آورده و از آنان نیروی انقلابی و مومن بسازید.

محمدی‌لائینی ادامه داد: کاری کنید کار شما در حوزه رفتار فرهنگی و سیاسی تاثیرگذار باشد و موجب بصیرت افزایی جامعه شود که در جهت رسیدن به اهداف ابزار رسانه‌ای خودتان را تقویت کند و ارتباط گیری مناسبی داشته باشید.

در ادامه صالح سوادکوهی دبیر مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در این مجمع، بیان کرد: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه نخبگانی که دارد پای کار انقلاب است و از همه ظرفیت‌ها برای تقویت بنیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کنیم.

 /۸۶۰۰۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.