پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقویت باورهای فرهنگی برای جلوگیری از گسست بین نسلی ضرورت دارد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی مازندران اظهار گرد: گسست بین نسلی تهدید جدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تلاش ۳۶۰ شبکه ماهواره‌ای برای مقابله بافرهنگ دینی در کشورمان ادامه داد: هدف عمده این شبکه‌های ضددینی تغییر جریان فکری نسل جوان و نوجوان کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران هم‌افزایی برای تقویت انسجام ملی را ضرورت حیاتی دانست و افزود: تقویت اشتراکات فرهنگی و تلاش برای هم‌افزایی توان‌ها در مسیر پیشرفت وبالندگی ایران اسلامی ضرورت دارد.

این مسؤول سیاسی و امنیتی خاطر نشان کرد: هیچ قدرتی مانند هم‌افزایی و انسجام ملی نمی‌تواند توطئه‌های شیطانی استکبار را علیه کشورمان خنثی کند.

وی تکیه بر خرده فرهنگ‌ها و تقویت باورهای اعتقادی مردم با محوریت جوانان و نوجوانان را راهکار اساسی در این راستا عنوان و تصریح کرد: فرهنگ دینی بسترساز تحول و پیشرفت همه جانبه کشور است.

سلگی با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای محو فرهنگ ایستادگی و خودباوری ملی در کشورمان یادآورشد: تقویت فرهنگ ایثار و مبتنی بر اندیشه‌های معنوی باطل السحر توطئه‌های رنگارنگ استکبار جهانی است.

معاون استاندار مازندران نقش‌آفرینی موثر جوانان در عرصه مدیریتی را مهم دانست و افزود: دولت سیزدهم با رویکرد جوانگرایی در عرصه مدیریت اجرایی حلقه تنگ مدیریتی در کشور را گشود.

وی گفت: حضور جوانان در مدیریت‌های اجرایی راهبرد اساسی نظام اسلامی در عرصه حکمرانی است.

سلگی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی مدیران در اعتلای مفاهیم وحدت بخش و الگوسازی رفتاری در جامعه افزود: مدیران در همه دستگاه‌ها به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید خط شکن و پیشتاز باشند.

معاون استاندار مازندران گفت: تلاش برای تداوم مسیر عزت و بالندگی ملت رسالت سترگ مسؤولان در همه ارکان کشور است.

پایان پیام/۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.