پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصرف افراد حقیقی و حقوقی در سواحل غیرقانونی است/ مدیریت موج ششم کرونا توسط دولت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، صولت مرتضوی معاون رئیس‌جمهور امروز در مراسم رسمی جشن دهه فجر انقلاب اسلامی در فرودگاه رامسر با تبریک سی‌وچهارمین سالروز فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل روح خدا در کالبد زمان بود و مقام معظم رهبری فرمودند: ” روح خدا فانی‌ناشدنی است.”

وی افزود: تداوم راه امام از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در دستور کار رهبری معظم انقلاب قرار گرفته و با تمام قوت و قدرت این مسیر هموار و هموارتر می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور بیان کرد: اگرچه دشمنان این مرزوبوم و دشمنان تفکر انقلاب اسلامی همواره سعی‌شان ایجاد مزاحمت بوده است، اما به فضل الهی موتور محرکه انقلاب همواره پیش‌ می‌رود.

مرتضوی با بیان اینکه آرمان‌های امام راحل توسط رهبر عزیز انقلاب و دل‌دادگان به آن پیرمراد همواره در دستور کار است و راه هموار می‌شود، تصریح کرد: اگر شعار امام استقلال بود امروز نه در جغرافیای طبیعی ایران، بلکه در جغرافیای سیاسی جهان و جهان اسلام، حس استقلال‌طلبی و روحیه اعتمادبه نفس و توکل به خدا به‌ویژه در جهان اسلام هر روز شعله‌ورتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این موج بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب امام و در چهارچوب استقلال سیاسی و جغرافیایی تعریف می‌شود، گفت: به فضل الهی ما نه اینکه ملت مستقلی هستیم بلکه استقلال را برای سایر ملت‌ها ازجمله افغانستان، عراق، سوریه، یمن و جای جای جهان اسلام به ارمغان آوردیم.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه قطعا کسانی که گذشته را به یاد می‌آورند می‌دانند شرایط امروز ما اصلا قابل مقایسه نیست، افزود: در حوزه سلامت به اوج رسیدیم امروز می‌بینیم چندین دانشگاه‌های ما پا به پای بزرگترین دانشگاه‌های جهان در حوزه ساخت واکسن پیشتاز هستند؛ گرچه مزاحمت ایجاد کردند اما در هفته قبل مجوز و تاییدیه سازمان بهداشت جهانی به رغم تمام کارشکنی‌ها به تایید و تصویب رسید.

مرتضوی ادامه داد: در حوزه توسعه بهداشتی و درمانی با خیلی از کشورها قابل مقایسه نیست، اگر تحریم وجود نداشته باشد، شهرهای بزرگ ما مقصد توریسم درمانی خواهد شد.

وی در بخش امنیت، بیان کرد: امروز امنیت ایران اسلامی نه برای ایران بلکه برای تمام مسلمانان افتخارآفرین است، این روحیه بسیجی در کشور طنین‌انداز شده و دانشمندان فاضل سکاندار تولید امنیت شدند و دارند استکبار جهانی را به چالش می‌کشانند.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: اینکه در پاسخ به رجزخوانی‌های ترامپ سردار سلیمانی می‌گوید: ” مرد میدانی وارد شو تا پاسخ بشنوی نه از مردم ایران، نه سپاه و سایر من کفایت می‌کنم.

مرتضوی ادامه داد: در سوریه تا مدخل ورودی شهر دمشق وارد شدند، سردار دل‌ها سوریه را نجات داد و به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور نظام سلطه رخت خود را از سرزمین یمن خواهد بست و دولت اسلامی با رای ملت در کشور یمن زمام‌داری خواهد کرد که اینها توفیقات بسیار بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اقتداری که جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی به دست آورده است تفکر تجاوز را در حوزه فکری تمام سردمداران زر و زور جهان با چالش جدی مواجه کرده است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ما هم به آزادی رسیدیم و ملت‌های جهان را آزاد کردیم، افزود: مشارکت مردم در کشور مطلوب و حداکثری است که به معنای جمهوری اسلامی و لطف خدا است که باید خدا را شاکر باشیم.

مرتضوی بیان کرد: تمام دنیا امکانات‌شان را با عده و عُده در اختیار رژیم بعثی قرار دادند و نتوانستند یک وجب از خاک ما را در تصرف داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بعد از سفر رئیس‌جمهور دستور دادند برای چند ماموریت عازم استان‌های شمالی باشیم، افزود: موضوع نخست آزادسازی سواحل در چهارچوب قانون است، قوانین متعددی اشاره دارد که انفال بود و تجاوز به ساحل ازسوی افراد حقیقی و حقوقی درست است و ساحل متعلق به مردم است.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: به استانداران دستور دادند آزادسازی به نفع مردم صورت گیرد و به همکاران در ادارات اعلام کردیم به فرض صحت از موضوع، مالکیت برای نظام بوده و برای مردم است و درصورت واگذاری به بخش خصوصی مشارکت و رونق اقتصادی به دنبال خواهد داشت.

این مسوول با تاکید بر اینکه دولت همانگونه که انحصار واکسن را شکست در اوج همه‌گیری و موج ششم این ویروس منحوس کشور ما به‌ بهترین وجه دارد این موضوع را مدیریت می‌کند، خاطرنشان کرد: حضور رئیس‌جمهوری در اجلاس شانگهای، پیگیری رئیس‌جمهور در معاهده اوراسیا و وگو و حضور اخیر در کشور روسیه و فعالیت همکاران در وزارت نفت و تیم اقتصادی دولت برای ساماندهی اقتصاد کشور بسیار چشمگیر است‌.

مرتضوی بیان کرد: نه اینکه همکاران ما توانستند تحریم‌ها را دور بزنند بلکه همانگونه که سردار دل‌ها شکست تروریسم را در بازده زمانی معین به رهبری اعلام شد انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک پیام شکست تحریم‌ها و محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را دولت‌مردان به ملت اعلام کنند.

وی در پایان گفت: مردم ما بدانند خادمان در دولت سیزدهم سر از پا نمی‌شناسند و احساسم این است همه دغدغه‌ رئیس‌جمهور نان و جان مردم است که امیدواریم شاهد توفیقات روزافزون باشیم.

 /۸۶۰۳۴/غ/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.