پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشک استعدادیابی کشتی در زمین دانش‌آموزان مازندرانی پهن می‌شود

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسکری محمدیان ظهر امروز در جلسه دیدار با متولیان آموزش و پرورش مازندران از برنامه‌ریزی برای شناسایی استعدادهای ورزش کشتی در بین دانش‌آموزان مازندران خبر داد.

رئیس هیأت کشتی مازندران با اشاره به ظرفیت بسیار مناسب در آموزش و پرورش، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور است و باید با وزارت ورزش و جوانان جهت رشد و شکوفایی استعدادهای ناب ارتباط تنگاتنگ و بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه کشتی مازندران در کل کشور و جهان دارای عنوان و سبک ماست، افزود: باید از طریق تفاهم‌نامه مشترک کارهای عملیاتی استعدادیابی در سطح مدارس را اجرایی کنیم.

عسکری خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های لازم را برای استعدادیابی و تست پیکرشناسی مهیا کنیم تا در آینده با برنامه‌ریزی دقیق و چشم‌اندازی بلند و قوی استعدادهایی را شناسایی کنیم که نظیر حسن یزدانی و رحمان عموزاد شاهد افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این نشست با ابراز خشنودی از پیگیری استعدادیابی ورزشی دانش آموزان از سوی عسکری محمدیان گفت: کشتی ورزش پهلوانی و اخلاق محور است و تلاش می‌کنیم با مشارکت با هیات کشتی استان، در ترویج منش پهلوانی در میان دانش‌آموزان مثمرثمر باشیم.

علیرضا سعدی‌پور  انعقاد تفاهم‌نامه مشترک هیأت کشتی استان مازندران و آموزش و پرورش استان برای ورزش پرافتخار کشتی ضروری دانست و اظهار کرد: یکی از ساعات مهم در مدارس آموزش و پرورش،تربیت بدنی است که ورزش به هر جهت مولفه سلامتی و تندرستی که در این زیست بوم جدید بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای جهت رشد متوازن و هدایت دانش‌آموزان مستعد در ورزش کشتی منعقد خواهیم کرد، گفت: براساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری هیأت کشتی استان مازندران، آمادگی لازم برای شناسایی و به‌کارگیری استعداهای ورزشی برای آینده کشتی مازندران و کشور را مهیا خواهیم کرد.

در این جلسه، ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، شهرام جعفری نائب رئیس هیأت کشتی استان مازندران و تقی داداشی مسؤول انجمن کشتی مازندران و تعدادی از مربیان تیم کشتی مازندران حضور داشتند.

 / ۸۶۰۰۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.