پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشدید نظارت‌ها بر واحدهای گردشگری مازندران در روزهای آینده

0


مهران حسنی امروز درباره فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: حوزه سفر در استان نظارت محور شده و  تیم‌های نظارتی و بازدیدها را بیشتر کردیم.

وی با اشاره به اینکه بحث نظارت بر واجدها و تاسیسات گردشگری باتوجه به شرایط کرونایی برای ما حائز اهمیت است، افزود: تاکنون بیش از ۹۰۰ مورد بازدید از واحدهای گردشگری در استان صورت گرفته البته عمده واحدها رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دادند؛ چراکه رعایت این مهم موجب اعتماد بین مسافران می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: با توجه به وجود بیش از ۴ هزار تأسیسات گردشگری و لزوم نظارت دقیق در دوران مهم همه‌گیری کرونا، با بسیج تمام امکانات استان، نظارت‌های مستمر را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادیم.

حسنی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: از تمام امکانات استان برای اجرای یک سفر مسوولانه در نوروز ۱۴۰۰ استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ اطلاع‌رسانی و شکایان اعلام شده که مردم می‌توانند شکایت‌های خود را به این سامانه ارسال کنند که در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

 /۸۶۰۳۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.