پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تردد در دهستان جنگلی چلاو آمل ممنوع شد

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، منطقه کوهستانی و جنگلی چلاو بخش امامزاده عبدالله از مناطق بکر، جنگلی، خوش‌ آب و هوا و خوش‌نشین است که نه تنها در روزهای تعطیل بلکه در اکثر روزهای سال شاهد حضور بی‌شمار گردشگران و مسافران در مراتع، جنگل و مناطق دیدنی آن هستیم.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، وضعیت فوق‌العاده آمل و قرمز بودن شرایط مازندران همچنان خوش‌گذرانی هم‌ استانی‌ها و گردشگران خارج استان در این منطقه ادامه دارد و طی روزهای تعطیل هفته گذشته جمعیت فراوانی در مناطق فنی‌کلا، سنگچال، فیلبند و دیگر مناطق باعث نگرانی مردم آمل، افراد بومی و مسؤولان شده است.

پس از بازدید علیرضا شریعت فرماندار آمل، ضربی بخشدار منطقه امامزاده عبدالله و دیگر مسؤولان با همکاری ستاد کرونا شهرستان آمل، با همکاری اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای منطقه مسیر ارتباطی دهستان چلاو مسدود شده و ممنوعیت تردد در آن حاکم شد.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: با توجه در پیش بودن تعطیلات آخر هفته و همزمانی با تعطیلات هفته آینده پیش‌بینی حضور گردشگران و مسافران زیادی در مناطق جنگلی و کوهستانی این تصمیم انجام شد.

ضربی با اشاره به وضعیت قرمز مازندران و شهرستان آمل، افزود: با دستور ستاد ملی کرونا در برخی روستاها گیت‌گذاری انجام شد و محور چلاو با قرار داشتن در مسیر ارتباطی هراز و جاده مواصلاتی به پایتخت کشور در هر زمان شاهد اتراق و تفریح مسافران است.

به گزارش فارس، اعضای شورای اسلامی و دهیاران منطقه چلاو برای کنترل بهتر دهستان، عدم شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ اقدام به ممنوعیت تردد و مسدودیت محور چلاو کردند.

علاوه بر باردید فرماندار ویژه آمل، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران نیز بازدید از منطقه داشته و پس از آسیب‌شناسی لازم  ممنوعیت تردد انجام شد.

دهستان چلاو با بیش از ۱۳ روستا از مناطق جنگلی بکر و سرسبز مازندران به حساب می‌آید که در روزهای تعطیل در این منطقه شاهد حضور گردشگران و مسافران فراوان استانی و خارج استان هستیم.

 /۸۶۰۱۲/ج/و




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.