پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال/ حرکت در شانه خاکی جاده مساوی است با توقیف

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در مسیر ورودی محور کندوان از کرج به سمت شمال سنگین و در محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی افزود: تردد خودروها در محور سوادکوه پرحجم و در محور کیاسر به‌صورت روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه یک لاین محور کندوان از مسیر کرج به شمال باز است و محدوده شمال به سمت کرج به‌دلیل رانش درحال بهسازی است، اضافه کرد: تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر جریان دارد.

این مسؤول با هشدار نسبت به احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در کوهستان‌های شمال، خاطرنشان کرد: موضوع مهم پرهیز از توقف‌های غیرضروری در محورهای شمال است که ضرورت دارد به این توصیه مهم توجه شود.

جهان‌تاب یادآور شد: باتوجه به شرایط جوی و بارش‌ها در گردنه‌های شمال شاهد کاهش دید هستیم که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که به‌عنوان تخلف مشاهده می‌شود تردد خودروها در زمان ترافیک از شانه خاکی جاده است که رانندگان باید بدانند شانه خاکی جاده برای سرعت و سبقت غیرمجاز نیست و درصورت مشاهده خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، گفت: توجه به توصیه‌ها سلامت رانندگان را رقم خواهد زد.

 /۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.