پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در محور کندوان بازهم سنگین شد

0

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: امروز هم تردد خودروها در محور کندوان سنگین شد به‌طوری‌که در محدوده هزارچم شاهد حجم ترافیک سنگینی هستیم.

وی افزود: تردد خودروها در محورهای هراز، کیاسر و سوادکوه به‌صورت پرحجم است که انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: امروز به احتمال زیاد محور کندوان یک‌طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت ترافیکی پرحجم از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، گفت: محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود.

وی یادآور شد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به صورت مقطعی در محور کیاسر هم در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: توجه به هشدارها و پرهیز از انحراف به چپ در زمان بروز ترافیک مورد تاکید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.