پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تذکرات اثرگذار فعالان رسانه‌ای در جلوگیری از ترک فعل مسؤولان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سار، مهرداد محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور در یک پیچ تاریخی قرار دارد، تصمیماتی که در توسط مسوولان نظام اتخاذ می‌شود در حوزه داخلی و خارجی بسیار اثرگذار است.

وی با اعلام اینکه شعار محوری ما در دهه اول محرم، قیام حسینی، مردم مطالبه‌گر و مسوولان پاسخگو است، تصریح کرد: برای عملیاتی کردن این موضوع نیاز است که همه مردم تلاش کنند که معروف و نیکی در جامعه ترویج شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به مشکلات به وجود آمده شیوع کرونا در کشور، بیان کرد: همه باید به صورت جهادی برای مقابله با این بیماری تلاش کنیم.

وی با اعلام اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، افزود: نیاز داریم که معنویت را در جامعه گسترش دهیم و محرم فرصت بسیار مناسبی برای ترویج احکام اسلام است.

محمدی یادآور شد: رعایت نکات بهداشتی در برگزاری مراسم ایام محرم بسیار ضروری است و همه باید در این ایام مراقبت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلاتی که تعطیلات دو هفته گذشته در استان مازندران ایجاد کرده است، افزود: شرایط سخت کرونایی امروز متاثر از تعطیلات هفته‌های گذشته است و انتظار بود که متولیان امر در این ایام حساسیت‌ها را در ورود مسافران به مازندران تقویت می‌کردند.

محمدی با اعلام اینکه تشکیل دولت اسلامی بزرگترین معروف‌ها است، بیان کرد: ظرفیت‌های مناسبی در کشور و استان مازندران برای تشکیل این دولت که از اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران است وجود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسبی که در حوزه رسانه برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد،گفت: اقدامات خوبی توسط فعالان رسانه‌ای در حال انجام و با همراهی فعالان رسانه‌ای و تذکراتی که داده شده جلوی بسیاری از ترک فعل‌ها توسط مسوولان گرفته شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اعلام اینکه انتقادها باید سازنده باشد، گفت: در برنامه تحولی این فریضه الهی به عنوان ارزش اجتماعی در جامعه ترویج شود و انتظار دارم که فعالان رسانه‌ای پای کار باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که دولت جدید اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف فرهنگ و اقتصاد رقم بزند،گفت: در حوزه اجتماعی و سیاسی نیاز به تحرکات جدی داریم.

محمدی باید تلاش کنیم که فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را در کشور ساری و جاری کنیم، افزود: با توجه به مسوولیت که آیت الله رئیسی در این مجموعه داشت و انتظار داریم که به دلیل شناختی که از حوزه امر به معروف و نهی از منکر دارد، کمک فعالان این مجموعه باشد.

وی با اشاره به رشد فضای مجازی در کشور، افزود: مسوولان در رصد مردم قرار دارند و شاهد افزایش مطالبه‌گری عامه از کارکرد مجریان کشور هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اعلام اینکه در روزهای آخر دولت شاهد افزایش گزارش‌های ترک فعل مسوولان هستیم،گفت: مهمترین مشکلات این روزها ما بحث قطعی برق است که این موضوع نیازمند توجه متولیان امر در استان مازندران است.

 /۸۶۰۰۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.