پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم مسدودیت محور سوادکوه/درخواست ماشین‌آلات امدادرسان از سایر استان‌ها

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، گفت: در پی سیل شامگاه ۶ تیرماه و مسدود شدن محور سوادکوه؛ درخواست حضور ماشین آلات سنگین و امدادرسان از سایر استان‌ها تقاضا شد و بخشی رسیده و بخش دیگری در راه است.

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگاران در سوادکوه با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های هواشناسی که وجود داشت از روزگذشته هم هشدارها صادر شده بود، اظهار کرد: از شب گذشته شاهد بارش باران سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌ها بودیم که روستاها و شهرهای شهرستان سوادکوه را تحت تاثیر قرار داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از مسدودشدن بخشی از محورهای اصلی و فرعی سوادکوه خبر داد و گفت: مهمترین موضوع ورود سیلاب سنگین در محور اصلی و مسدود شدن محور سوادکوه است که تعدادی خودروهای سبک و سنگین در سیلاب قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در اولین ساعات وقوع سیل ادارات و نهاد‎ها پشتیبانی و امدادی وارد میدان شدند و از ساعت ۲۱ شب گذشته تاکنون در حال امدادرسانی و مدیریت بحران هستند، خاطرنشان کرد: برداشت مصالح از جاده شروع شد و ارزیابی آغاز شد و آمار دقیقی از میزان خسارات از مصدومان و مفقودان نداریم.

احتمال مسدود شدن محور سوادکوه در روزهای آتی

دادبود با بیان اینکه محور سوادکوه امروز قطعا مسدود است و با توجه به هشدار نارنجی و وضعیت نامناسب جاده که زیرساخت‌های آن تخریب شد،احتمال مسدودشدن آن تا روزهای دیگر هم وجود دارد، اظهار کرد: استاندار مازندران از منطقه بازدید داشت و نیمه‌شب گذشته جلسه مدیریت بحران تشکیل شد و تأکید استاندار برای پیگیری در ابعاد مختلف است و وزیر کشور هم پیگیر موضوع هستند و معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور در شهرستان حضور دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، گفت: درخواست حضور ماشین آلات سنگین و امدادرسان از سایر استان‌ها تقاضا شد و بخشی رسیده و بخش دیگری در راه است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.