پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم سراشیبی در شورای شهر ساری/ نامه دعوت از اعضای علی‌البدل شورا 10 روز دیگر به فرمانداری ارسال می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیجان شمیشربند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با آخرین وضعیت حضور اعضای علی‌البدل شورا و دعوت به کار آنها، اظهار کرد: مهلت قانونی تعیین شده برای دعوت از آنها هنوز فرا نرسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در مهلت قانونی که به نظر می‌رسد ۱۰ روز آینده است طی درخواستی به فرماندار موضوع را مطرح می‌کنیم.

عضو شورای شهری ساری خاطر نشان کرد: براساس قانون تا دو ماه برای عدم حضور اعضا شورای در جلسه باید صبر کنیم و پس از آن درخواست برای دعوت از اعضای البدل در دستور کار شورا قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: از آخرین جلسه‌ای که به دلیل عدم حضور همکاران ما لغو شده تاکنون دو ماه نشده است.

شمشیربند درباره مدیریت شهرداری در صورتی که نیاز به مصوبه شورا داشته باشد، گفت: مصوبات کلی شهرداری سال ۹۹ را تعیین کردیم و اگر نیاز به مصوبه خاصی باشد و یا مشکلی ایجاد شود با همکاری و تعامل مسائل را پیش می‌بریم.

وی زمان دقیقی که باید از فرماندار برای دعوت از اعضای شورای علی‌البدل به شورا انجام شود را حدود ۱۰ روز دیگر اعلام کرده است.

به گزارش فارس، ۲۶ مردادماه چهار نفر از اعضای شورای شهر ساری به دلیل تخلفات مالی  دستگیر شدند و همین موضوع زمینه از رسمیت افتاد جلسات شورا را فراهم کرده است.

میزان تخلفات مالی اعضای شورای شهر ساری و تعدادی از کارکنان شهرداری توسط مقامات دادگستری بسیار بالا اعلام شده است که در  یکی از رسانه‌ها این رقم را تا چهار هزار میلیارد تومان اعلام شده است.

در انتخابات شورای شهر ساری فیض الله نفجم، جمال باقری، پرویز شعبانی، سید محمد جعفری، سبحان بخشی موسی‌کلایی و فرزاد گوهردهی به عنوان اعضای علی البدل شورای پنجم شهر ساری انتخاب شدند و در صف ورود به این شورا قرار دارند.

 /۸۶۰۰۴/ج

 

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.