پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم خدمت در روستاهای محروم جنوبی‌ترین بخش ساری/زدودن محرومیت از چهره پشت‌کوه

مسوولان قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در ادامه اقدامات جهادی بازدید از روستاهای دهستان پشت‌کوه را در دستور کار قرار دادند.

0

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مسوولان قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در ادامه اقدامات جهادی بازدید از روستاهای دهستان پشت‌کوه را در دستور کار قرار دادند.

این بازدیدها درزمینه بررسی وضعیت موجود روستاها و چالش‌های پیش‌روی آن در زمینه مشکلات، ظرفیت‌ها و ظرفیت‌های موجود آنها در دستور کار قرار گرفت.

بازدید از خانه‌های بهداشت و مدارس روستاها و سایر نقاط تاثیرگذار روستا در اولویت بوده است.

عادل الندانی مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت‌کوه، اظهار کرد: ارکان‌های اصلی روستاهای کردمیر، کوات، قلعه سر و مالخواست جهت پیشبرد هر چه بیشتر در راستای ایجاد وحدت و اتحاد بین مسوولان روستاها و برنامه‌ریزی برای همگامی با فعالیت‌های قرارگاه در زمینه پیگیری رفع معضلات روستاها حضور فعال دارند.

وی افزود: مجموعه قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی با بررسی میدانی وضعیت موجود روستاهای سطح یک خود در دهستان‌های هدف در سطح استان مازندران تلاش می‌کند، تا پایان سال جاری با همت و تلاش مسوولان و مردم این روستاها در کنار مجموعه قرارگاه و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود داخل و خارج از این روستاها به نقاط مطلوب هدف‌گذاری کند.

مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت‌کوه اضافه کرد: این مهم در کارگروه‌های محله محور هر روستا که اعضای آن را امام روستا، فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر روستا، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا، بهورز روستا، معلم ساکن روستا و معتمدان روستا تشکیل می‌دهند، دست خواهد یافت.

الندانی با اشاره به بازدید سلیمان‌نژاد جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و هیات همراهشان از روستاهای کردمیر، پشرت، کوات، قلعه سر و مالخواست خبر داد و یادآور شد: بازدید از روند عملیات اجرایی ساخت مدرسه پشرت از دیگر برنامه‌های سلیمان‌نژاد و هیات همراه‌شان بود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و نیز همکاری خوب اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه و قرارگاه جهادی شهید بلباسی بسیج دانشجویی استان نیز رنگ‌آمیزی دو مدرسه قلعه سر و مالخواست در حال انجام است که این عملیات اجرایی نیز توسط سلیمان‌نژاد و هیات همراه‌شان مورد بازدید قرار گرفت.

مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت‌کوه در پایان گفت: با توجه به برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال خواهران از تیم‌های برتر روستای کردمیر در این دوره از مسابقات با حضور مسوولان قرارگاه استان، روستای کردمیر و فرمانده حوزه بسیج دهستان تقدیر به عمل آمد.

 /۸۶۰۳۴/ع

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.