پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم ترافیک در ورودی‌های شمال کشور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد افزایش حجم تردد در محورهای ورودی شمال بودیم که این وضعیت کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره به ترافیکی نیمه‌سنگین در محورهای هراز و کندوان، افزود: معمولا در روزهای پایانی هفته و همچنین تعطیلات شاهد افزایش حجم تردد هستیم که این وضعیت نیز تکرار شد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: به‌منظور تسهیل در تردد مسافران بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار دارد که از روز گذشته در محورهای شمال با ممنوع شدن تردد خودروهای سنگین در محور هراز در دستور کار قرار گرفت.

این مسوول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه سوم تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز، ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه با تصمیم پلیس و براساس وضعیت ترافیکی و به‌صورت مقطعی معمولا در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: موضوع مهم توجه رانندگان به توصیه‌های پلیس برای تامین سلامت خود و خانواده خواهد بود که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

 /۸۶۰۳۴/غ/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.