پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم بارش‌های پراکنده تا روز جمعه در آسمان مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران امروز درباره پیش‌بینی وضعیت هوای استان، اظهار کرد: بارش‌های پراکنده‌ای را طی روزهای گذشته در استان شاهد بودیم در بیشترین بارش از گلوگاه ۲۰ و خشکه‌داران تنکابن ۱۴ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: بیشترین برف نیز از دلیر چالوس با ارتفاع ۱۵، کنگرج‌کلای آمل ۱۰، شورای سوادکوه ۷ سانتی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز انتظار داریم شاهد بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان باشیم، اضافه کرد: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای وضعیت هوا نیمه‌ابری تا ابری است و بارش خاصی پیش‌بینی نمی‌شود.

اسدی تصریح کرد: از بعدازظهر فردا تا صبح جمعه انتظار داریم مجددا با عبور سامانه بارشی بارش‌هایی در سطح استان داریم که در ارتفاعات ابری و مه‌آلود و با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اعلام اینکه بعدازظهر جمعه جو پایداری حاکم می‌شود، گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز شنبه تا سه‌شنبه هفته آینده جو پایدار و آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: باتوجه به بارش برف قابل ملاحظه لازم است هم‌استانی‌ها برای تردد در محورهای کوهستانی با تجهیزات زمستانی اقدام به تردد کنند.

اسدی در پایان گفت: امروز تا فردا به‌صورت موج کوتاه و از بعدازظهر نسبتا مواج پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.