پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در ۴۰ روستای دودانگه ساری

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری به تداوم طرح شهید سلیمانی در ۴۰ روستای منطقه دودانگه ساری گفت: تاکنون ۴۰ روستای منطقه دودانگه ساری در قالب این طرح قرار گرفتند که همچنین نیز تداوم دارد و بقیه روستاها نیز انجام خواهد شد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهربانی و همدلی این روزها تمامی ندارد به‌طوری‌که مهربانان در کنار توزیع بسته‌های عیدانه به فکر تدارک بسته‌های کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان هستند.

شور و شوق وصف‌ناپذیر کمک‌های مومنانه حتی به روستاهای استان نیز رسیده که همین موضوع امیدواری را در دل مردم بیشتر کرده که حتی در سخت‌ترین شرایط این مردم هستند که در کنار همنوعان خود هستند.

علی‌اصغر عباسی فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: به‌مناسبت عید نوروز ۱۸۵ بسته مومنانه بین نیازمندان منطقه توزیع شده است.

وی به تداوم طرح شهید سلیمانی در ۴۰ روستای منطقه دودانگه ساری گفت:  تاکنون ۴۰ روستای منطقه دودانگه ساری در قالب این طرح قرار گرفتند که همچنین نیز تداوم دارد و بقیه روستاها نیز انجام خواهد شد.

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری بیان کرد: در قالب این طرح علاوه بر ویزیت، دارو، کمک‌های مومنانه و سایر مسائل روستاییان نیز تامین می‌شود که همچنان ادامه دارد.

عباسی یادآور شد: ۱۲۰ نفر اعم بسیجیان و جهادگران در قالب طرح شهید سلیمانی در روستاهای محروم دودانگه درحال فعالیت هستند.

 /۸۶۰۳۴/ج

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.