پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تدارک وسیع دستگاه‌های اجرایی مازندران برای تامین رفاه مسافران نوروزی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفر مازندران گفت: به‌دستور استاندار در ایام تعطیلات نوروز امسال تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان مازندران برای خدمات‌رسانی به مسافران در آماده باش به سر خواهند برد.

وی با اشاره به پیش‌بینی افزایش مسافرت‌ها به مازندران در نوروز امسال افزود: موج سفرهای میلیونی مسافران به مازندران می‌طلبد سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمات‌دهی افزایش یابد.

جانشین استاندار در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مازندران با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت‌های این استان اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های بخش گردشگری مازندران نیازمند همگرایی ملی است.

این مسؤول سیاسی خاطر نشان کرد: بسترهای لازم برای تامین امنیت و رفاه مسافران و ارائه خدمات فرهنگی به آنان در نوروز امسال فراهم است.

سلگی یادآور شد: شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای مازندران بویژه در غرب استان برای تامین نیازمندی‌های مسافران نوروزی با همکاری فرمانداران پای کار هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مقوله اطلاع‌رسانی در مورد جاذبه‌های گردشگری مازندران فرهنگ‌سازی در این ارتباط را کار مهم و مشترک رسانه ها و مدیران دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: رویکرد مدیریت اجرایی مازندران در توسعه خدمات سفر فرهنگی است.

وی اظهار کرد: بسترسازی برای پذیرایی از  مسافران میلیونی در نوروز با مشارکت مردم فهیم و مهمان نواز این استان رویکرد اساسی این ستاد است.

سلگی گفت: بدستور استاندار مازندران طرح ویژه‌ای برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی در شهرهای ساحلی این استان اجرایی خواهد شد.
پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.