پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجدید پیمان دانش‌آموزان بابلی با شهدا + عکس

0

به گزارش خبرگزاری فارس شهرستان بابل،دانش‌آموزان شهرستان بابل به همراه جانشین فرمانده بسیج ناحیه این شهرستان و رئیس اداره آموزش و پرورش بابل در هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور در مزار شهدای آرامگاه‌ «گله‌محله» بابل یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

سرهنگ حسنعلی‌زاده جانشین فرمانده بسیج ناحیه شهرستان بابل در این مراسم گفت: مهمترین وظیفه دانش‌آموزان پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در کنار تحصیل و مهارت‌آموزی است.

وی اظهار کرد: بصیرت و تلاشی که شهدا برای انقلاب و کشور داشته‌اند موجب ایجاد تحول و تحقق در بسیاری از مسائل معنوی و ارزشی شده  که دنیا به سمت و سویی به خود گرفته که خواستگاه اصلی فلسفه وجودی بشر ایجاد شده است.

 

حسنعلی‌زاده با بیان اینکه هر کسی که برای این کشور زحمت می‌کشد یک بسیجی است، افزود: بسیجی بودن به تفکر و الگوگیری از شهداست، و در آینده باید با فکر و عقل خودتان جلوی دشمنان بایستید.

وی ادامه داد: بچه‌های همین کشور چند سال گذشته موشک ساختند و الان دشمنان ما از فکر شما و پیشینیان شما می‌ترسند که پیشرفت شما برای‌شان درد سر شود.

جانشین فرمانده بسیج ناحیه شهرستان بابل افزود: دانش‌آموزان بسیجی به عنوان اینکه در آینده تمامی امور و برنامه‌ریزی کشور را در دست خواهند گرفت باید به چنین موضوعاتی توجه داشته باشند.

 

در این مراسم معنوی دانش‌آموزان با نثار گل به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

 

 /۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.