پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تاکید بر چرخیدن چرخ تولید در مازندران/ مشکلات گمرکی برطرف شود

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی در دفتر نمایندگی ولی فقیه مرکز استان اظهار کرد: مردم انقلابی و فاطمی مازندران در یوم الله ۲۲ بهمن حماسه دیگری با حضور در رژه‌های خودرویی خلق کردند، خوشحالیم که مشکلات و مسائل منطقه را به گوش یک وزیر میدانی و فعال می‌رسانیم به امید اینکه هر چه زودتر برطرف شود.

وی با تاکید بر لزوم چرخیدن چرخ تولید در استان گفت: امیدواریم که آنچه که حق و حقوق قانونی منطقه و مازندران است، ادا شود، در حوزه تولید با وجود فعالیت‌های خوب هنوز گره‌های زیادی وجود دارد.

محمدی‌لائینی یادآور شد: در زمینه گمرک و ترخیص سخت‌گیری‌های بی‌موردی را می‌بینیم، باید با تولید‌کنندگان مهربان‌تر برخورد شود چرا که چیزهای مختصر را به یک دارایی بزرگ تبدیل می‌کنند، با چرخیدن چرخ تولید مردم زندگی بهتری خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اکثر مشکلات مردم اقتصادی است، گفت: این استان با ظرفیت‌های خدادادی و نعمات الهی نباید این همه مشکل داشته باشد، ما ظرفیت‌های انسانی خوبی در بخش صنعت داریم که بافکر هستند حمایت از آنان در جهت رفع مشکلات اقتصادی ضرورت دارد.

به گزارش فارس؛ در ادامه این دیدار فرهاد دژپسند نیز بر تسریع حل مشکلات اقتصادی استان به‌خصوص رشد سند شرکت چوب و کاغذ مازندران تاکید کرد.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.