پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تأمین آب شرب پست برق «حسنکیف» کلاردشت پس از ۴۱ سال

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از تأمین آب شرب برای پست استراتژیک ۴۰۰/۲۳۰/۶۳ کیلوولت حسنکیف شهرستان کلاردشت، پس از ۴۱ سال با تغذیه از شبکه آب شرب شهری خبر داد.

کوروش موسوی تاکامی صبح امروز با اعلام خبر فوق در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۶۲ که پست ۴۰۰/۲۳۰/۶۳ کیلوولت حسنکیف کلاردشت توسط ژاپنی‌ها احداث شد، تامین آب شرب از طریق چاه و یا تانکرهای آب‌رسان انجام می‌شد.

وی افزود: اکنون به همت و با اقدامات جهادی همکاران اداره نظارت بر خدمات شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و با تأمین هزینه نیم میلیارد ریالی احداث شبکه به طول تقریبی یک کیلومتر از منابع داخلی شرکت توانیر، این پروژه در مسیر سنگی و صعب العبور کوهستانی البرز شمالی و در ارتفاع ۲۵۰۰ متر از سطح دریا به انجام رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ضمن تشکر از همراهی و زحمات مدیران مرتبط در این طرح، گفت: تمام مراحل اجرای پروژه از حفاری کانال تا لوله گذاری توسط همکاران برق منطقه‌ای مازندران و گلستان انجام شد.

موسوی تاکامی اضافه کرد: هدف ما رفاه اپراتورها در پست‌های فوق توزیع و انتقال از طریق تأمین مایحتاج و ادوات رفاهی پست‌ها، تأمین آب شرب، اصلاح و ایجاد سیستم‌های سرمایش و گرمایش، تبدیل پست‌های کمپکت به پست‌های کامل با ایجاد اتاق کنترل به جای کانکس و ایجاد فضای سبز چشم نواز است.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی اقدامات فوق با برآورد هزینه ۱۰۰۰ میلیارد تومان قابل اجرا است، گفت: در این راستا ما نیاز به کمک‌هایی از منابع استانی داریم و در حال حاضر رایزنی پیرامون این مسائل در دستور کار قرار دارد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.