پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بی‌توجهی به منطق مقاومت و ایستادگی موجب مشکلات اقتصادی شد

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش ‌مسلمی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با بیان اینکه چرا نتوانستیم در حوزه اقتصادی امنیت را به جامعه بیاوریم دلیلش عدم برخورداری از منطق مقاومت و ایستادگی است، اظهار کرد: معتقدیم اگر قرار باشد در جبهه جهاد حضور داشته باشیم باید در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌مندی مردم گام برداریم و اگر در این عرصه بتوانیم کار خود را به شایستگی انجام دهیم قطع به یقین موجب افزایش امید و اعتماد در مردم می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج ظرفیت بی انتها و بسیجیان دلداده امام و انقلاب هستند، شما می‌بینید مراسم تحلیف یک رئیس جمهور در آمریکا در شرایطی برگزار می‌شود که یک شهر به یک پادگان نظامی تبدیل می‌شود، گفت: در حالیکه در سال ۹۹ بارها دشمن هر روز بر طبل جنگ می‌کوبید و فراخوان می‌داد اما مردم عزیز ما کوچکترین توجه‌ای به فراخوان‌های دشمنان نداشتند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه امروز سپاه در کنار همه دستگاه‌ها و نهادها با وحدت و هم افزایی در جهت ریشه‌کن شدن ویروس کرونا تلاش می‌کنند، تصریح کرد: منطق مقاومت امید آفرین و اعتماد آفرین است و نیروهای نظامی و انتظامی با این منطق، امنیت را در کشور ایجاد کرده‌اند.

مسلمی خاطرنشان کرد : امروز ما به عنوان سپاه و بسیج عزیز همیشه در صحنه هستیم و در همه لحظاتی که دشمن در خواب است ما آماده‌ایم و همه کسانی که قصد تعرض به انقلاب، آرمان‌ها و اهداف انقلاب دارند را رصد می‌کنیم و اگر بخواهند صدمه‌ای وارد کنند با نیروی بسیج دستشان را قطع می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضی‌ها به دنبال این هستند که آقای ترامپ رفته و آقای بایدن آمده پیام فرستاد که با هم مذاکره کنیم، گفت : امروز با تلقین رفتار دوگانه که ترامپ شخصیتی داشت که باعث ماندن ما در تحریم شد و با رفتن او این مشکل رفع می شود، غلط است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: اطاعت‌پذیری را باید از حاج قاسم بی‌آموزیم ، دشمن و ایادی استکبار در حوزه فرهنگی و سبک زندگی تا درون خانه ها و معده های ما ورود و نفوذ پیدا کرده است.

مسلمی تصریح کرد: اینکه چرا نتوانستیم در حوزه اقتصادی امنیت را به جامعه بیاوریم دلیلش عدم برخورداری از منطق مقاومت و ایستادگی است و اگر این منطق در حوزه اقتصادی نهادینه شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: نباید به دشمن تکیه و میل خفیف داشت، در آستانه انتخابات بزرگی هستیم و سپاه یک نهادی است با خط اثر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اما بازیگر سیاسی، جریانی و حزبی نیست؛ اگر در جریانات سیاسی نشانه‌هایی از ورود غربگرایانه ببینیم به طور قطع برخورد خواهیم کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم با دست اندازی در حوزه‌های مختلف دستاوردهای نظام را از بین ببرند، گفت: سپاه یک موجود زنده است و به واسطه پویایی و فعال بودن؛ زنده بودن خود را اعلام می‌کند.

در پایان این مراسم با اهدای حکم انتصاب ، مصطفی بازوند به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بابلسر منصوب و از تلاش‌های موسوی‌نژاد قدردانی و وی به ‌عنوان مسؤول بازرسی سپاه کربلای مازندران منصوب شد.

*بابلسر پایلوت اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

مصطفی بازوند  در ادامه این مراسم با بیان اینکه شهرستان بابلسر یک شهر توریستی و مهمان پذیر است و همه ساله میزبان تعداد قابل توجهی از هموطنان می‌باشد، گفت: با امکان سنجی که صورت گرفته دیدیم می‌توان این شهرستان را به‌عنوان یک الگوی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که مقام معظم رهبری هم نسبت به آن تاکید زیادی دارد کارهای خوب و ماندگاری را انجام داد.

وی افزود : با توجه به صحبت و درخواست‌ها و بررسی‌های مختلف به دنبال اجرای این الگو برای اداره جامعه و مردمی کردن امور و برنامه‌ای هستیم که با لطف خدا و کمک مردم عزیز و بسیج این شهرستان این الگو را طراحی و پیاده سازی نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر به طرح ابتکاری جبهه خرمشهرها اشاره کرد و گفت : طی ۲سال اخیر چند گام به جلو آمده و پیشرفت‌های خوبی داشته است که امیدواریم همین مسیر با قوت ادامه داده و بتوانیم یک الگوی خوب را در حوزه حکمرانی محلی و حوزه شهرستانی طراحی و اجرا نماییم.

 /86031/غ




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.