پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسیج امکانات مازندران برای تامین نیازهای مسافران نوروزی/عوامل نارضایتی منتظر برخورد باشند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی دوشنبه‌شب در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مازندران با تاکید بر ضرورت افزایش تلاش‌های خدماتی و امدادی برای رفع نیازهای مردم و مسافران در آستانه سال نو خواستار بررسی و رفع موانع خدمات‌دهی به مسافران نوروزی این استان شد.

وی با اشاره به اهمیت کنترل قیمت اجناس و نظارت بر فعالیت بازار، فرمانداران استان را مسؤول کنترل بر قیمت‌ها و کنترل بازار دانست و افزود: برخورد قاطع با برهم زنندگان عرضه و تقاضا در بازار با مسؤولیت فرمانداران و عوامل نظارتی و تعزیرات حکومتی ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران حضور میدانی و جهادی فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای کنترل بازار و خدمات‌رسانی به مسافران خاطرنشان کرد و افزود: راه‌اندازی تیم‌های بازرسی از سوی فرمانداران در شهرستان‌ها برای اعمال نظارت بهینه و کنترل قیمت‌ها با بکارگیری عوامل تعزیرات حکومتی تامین کننده رضایت مردم و مسافران خواهد بود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به احتمال برودت هوا در ایام نوروز گفت: بدستور استاندار مازندران و با مسؤولیت فرمانداران مکان‌های مسقف برای اسکان مسافران نوروزی که فاقد محل اسکان باشند، در شهرستان‌های استان آماده خواهد شد.

سلگی نظارت بر رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین راهی و شهری را مهم دانست و افزود: فرمانداران باید با تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت با هماهنگی گردشگری، بهداشت و تعزیرات حکومتی با واحدهای متخلف بهداشتی و گرانفروشی در جاده‌های بین راهی و شهری برخورد و رضایت مردم را تامین کنند.

وی همچنین اظهار کرد: در سه محور ورودی هراز، چالوس وسوادکوه با هماهنگی فرمانداران اکیپ‌های خدماتی و نظارتی در طول ایام نوروز استقرار خواهند یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این نشست که مدیران کل و روسای کمیته‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان حضور داشتند با تاکید بر سیاست دولت سیزدهم مبنی بر تامین رضایت مردم بویژه در پایان سال ،لزوم برنامه ریزی و انجام اقدامات فوری دستگاه‌ها برای بسیج امکانات و تامین خدمات مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی مازندران را ضروری عنوان کرد.

سلگی با تاکید بر شناسایی و برخورد با عوامل ناراضی تراش در دستگاه‌ها ،خواستار تسهیل امور مردم و مسافران نوروزی در شهرستان‌های این استان شد.

وی همچنین تامین و تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان و مسافران نوروزی را وظیفه مهم دستگاه‌های دولتی و فرمانداران دانست وخاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها با محوریت فرمانداران باید نظارت اساسی بر روند خدمت رسانی در آستانه سال جدید را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با هشدار در مورد کم کاری احتمالی دستگاه‌های خدمات‌رسان، خواستار برخورد قاطع فرمانداران با برخی بی نظمی و نابسامانی‌های ناشی از عدم تسهیل امکانات و نیازهای خدماتی مردم و مسافران نوروزی در شهرهای ساحلی این استان شد. 

به گزارش فارس، در این جلسه ۲۲ فرماندار استان بصورت وبیناری گزارش آخرین  پیش بینی‌ها و اقدامات مورد نیاز در شهرستان‌های محل ماموریت خود در زمینه کنترل قیمت بازار و تامین نیازهای مسافران نوروزی مازندران و نیز مقابله با عوامل مخل خدمات دهی به مردم در پایان سال را ارائه کردند.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.