پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بستری ۸۱۶ مازندرانی در اثر ابتلا به کرونا/ ۸ نفر در لیست فوتی‌ها

0

به گزارش خبرگزاری فارس از  مازندران، روزهای پرتلاطم کرونایی با سویه اُمیکرون در حالی در استان سپری می‌شود که آژیر قرمز کرونایی به صدا درآمد و بعد از پاک شدن رنگ آبی کرونایی، شمار شهرهای قرمز بر نارنجی کرونایی برتری یافته و همین موضوع بر نگرانی‌ها افزوده است و روزهای عجیب و غریب کرونایی با چاشنی اُمیکرون را رقم زده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۳۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی همین مدت تعداد ۸۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۶۴۶ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۲۲ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۱۷۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید بستری و ۷ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۲۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۶۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۸۱۶ نفر رسید.

به گزارش فارس،  در شبانه‌روز گذشته ۸ تن براثر کرونا در مازندران جان باختند.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.