پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری یادواره شهداء کلاس درس بصیرت افزایی است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرمانده سپاه ناحیه بابل با اشاره به اینکه برگزاری یادوار شهدا یک رویداد بسیار مهم فرهنگی در جامعه است، گفت: یادواره شهدا نوعی سرمایه گذاری کلان و کلاس درس بصیرت است.

سرهنگ مهرداد بابایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار کرد: آنچه امروز داریم به برکت خون شهداست و برگزاری یادواره شهداء اصل بصیرت و قدردانی از مقام شهداء است.

وی افزود: امروزه یزیدیان با امکانات و بسیج منابع به جنگ اسلام آماده و شاهد تکرار صحنه‌های کربلا همچنان در جهان اسلام هستیم.

بابایی تصریح کرد: دشمن با موشک و پهپاد کودکان را سرمی‌زند و هرجا منافع خود را در خطر می‌بیند مهمان‌کشی راه می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه دشمن بزرگترین سرمایه جامعه یعنی جوانان را مورد هدف قرار داده است، گفت: برگزاری یادواره شهدا جوانان را بیمه می‌کند دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی در جهت تحمیل فرهنگ مبتذل خود با ایجاد جذابیت کاذب است تا هویت جوانان را بگیرد و آنها را تسخیر کند.

بابایی یادآور شد: برگزاری یادواره‌ها کمک به تقویت روحیه ایستادگی و بصیرت آحاد مردم است.

وی از تشکیل ۱۲ کمیته برگزاری یادواره با ریاست فرماندار بابل خبر داد و ادامه داد: این جلسات هفتگی تا ۲۱ شهریور زمان برگزاری یادواره ادامه دارد.

وی به فضاسازی محیطی در ابتدای ادارات تاکید و بیان کرد: امنیت ما در سایه مقاومت و ایستادگی است نه تسلیم و سازش؛ لذا نیاز به توجه ویژه از سوی همه دستگاه‌های اداری است.

وی به برخی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: غبارروبی مزار شهداء، دیدار باخانواده شهدا وایثارگران، برگزاری میزخدمت به نیابت از شهداء در مناطق محروم و کم برخوردار، تکریم ارباب و رجوع از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.